Çalışma programı önerisi?? yağlandımm

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve dmtria tarafından 12 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. dmtria
    Offline

    dmtria Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2012
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Düşünüp düşünüp burdan sora sora geçen zamandan sonra hala bir türlü nasıl bir program uygulayacağımı oturtamadım kafamda ve bu sırada da az az yağlandım :D Lütfen bi çaree..

    Şöyle söyliyim; ne yesem basenime kalçama bacağıma gidiyor. Kalçam büyüdüğünde de çok çirkin duruyor vücudum, gerisi ince çünkü..

    Benim bunları eritmek için ama aynı zamanda hiç kas yapmadan incelme sağlamak için nasıl bi düzende egzersiz yapmam gerek?? Kondisyon bisikleti var evde, onunla ilgili bi program olabilir. ya da normal egzersiz hareketlerinden önerebileceğiniz bir şeyler..??

    Dediğim gibi kaslanma istemiyorum yalnızca yağlar gitsin inceliyim.. (*ve bu gelişmenin olabilecek en kısa sürede başlaması gerekk)
     
    Son düzenleme: 12 Mart 2012
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Diet + Cardio egzersizleri haftada 6 gün yaparsan cardio egzersizlerini..İncelebilirsin.
     
  3. dmtria
    Offline

    dmtria Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2012
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    peki ağırlığı ve süresi nasıl olmalı? bildiğim kadarıyla en düşük pedal ayarında olması gerekiyor bacakları şişirmemek için, değil mi? ayrıca çevirme hızı nasıl olmalı?

    ve diyet ne ağırlıklı olursa şişirmeden incelebilirim?
     
  4. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    çevirme olayını sitedeki HIIT cardio mantığıyla yapabilirsin bir çok hızlı 5 dk sonra hafif tempo 5 dk mantığıyla , diyet ağırlık felan olmucak az yiyiceksin , her öğün 2 tabak yemek gibi birşey olmuycak bundan kastım düzgün ve dengeli yiyceksin , günlük yediğin az olmalı.
     
    dmtria bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş