Zayıflıyorum birkaç sorum var

Konusu 'Yağ Yakımı ve Kilo Verme' forumundadır ve Ufuk 93 tarafından 28 Kasım 2017 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Ufuk 93
    Offline

    Ufuk 93 Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2017
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Selamlar.
    170 cm boyda 25 yaşındayım.

    Eylül 10 dan bugüne diyetteyim.
    Diyetisyenin verdiği listenin
    100 ml ayran ve 2 dilim ekmek altında besleniyorum.
    Verdiğim kilolar fotografta mevcut.
    Diyetisyen sporda yapmamı hiç olmadı 30 dk yürümemi söyledi.
    Bazı sabahlar adım sayara göre 2000 adım kadar atıyorum ama yeterli olur mi bilmiyorum.

    Evde ağır bir alet olmadan 30/45 dk da neler yapsam hem kilo vermeme hemde sıkılaşmama fayda sağlar ?

    Teşekkürler.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. sezops
    Offline

    sezops Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2017
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Kolay gelsin. Eşim kilolu bir insan ve ameliyat olmak için kilo vermek zorundaydı ve hayati tehlike korkusu ile 40 kilo verdi ve ameliyat sonra 4-5 senede tüm kiloları geri aldı.

    Bunun sebebi kendini çok kısıtlaması ve sonrasında tamamen salmasıdır.

    1 haftadır kendi gittiğin salona yazdırdım(zorla) ve şimdilik yürüyüş bandı, eliptik, normal bisiklet ile ısınma programı verdiler. Ben eşime verdiğim tavsiyeyi sana da vereyim ayda 2 kilo ver hatta 1 ama alma. Fazla yememeye çalış ama yersen eğer fazla spor yap.

    Ben 74 kilo spor a başladım günde full 4 öğün yiyorum ve 77 kilo ancak oldum 3 ayda.

    Kilo vermek kilo almaktan çok daha kolay bende. Fazla çalış doğal olarak zayıflarsın ama kendini şartlama zorlama.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  3. respect2us.23
    Offline

    respect2us.23 Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    1.208
    Beğenileri:
    629
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Diyetisyen
    Eşinizin tekrar kilolarını almasının sebebi aslında kendini salması değil. Bütün beslenme ve obezite kuruluşlarının söylediği zor olan zayıflama değil zayıfladıktan sonra ağırlığı korumaktır. Sebebi yağ hücrelerinin hiperplazi ve hipertrofi özelliğine dayanıyor. Bu yüzden beslenme eğitiminin önemli olduğu, kişinin sağlıklı bir beslenme alışkanlığı edinirse tekrardan o kiloları kazanmayacağı söyleniyor.
    Özetle, uzun süre uygulayabileceğiniz sağlıklı ve dengeli bir beslenme alışkanlığı hepsinden önemli.
    Başarılar
    --- Mesaj birleştirildi, 6 Aralık 2017 ---
    Diyetisyeniniz ek olarak söyledi mi bilmiyorum. Ben eklemiş olayım.
    Dünya Sağlık Örgütü haftada en az 150 dk orta düzeyde aktivite öneriyor. Eğer sağlık faydasını artırmak istiyorsanız bu süreyi 300 dakikaya çıkarın diyor. Bu yüzden günlük 45 dakika fiziksel aktivite öneriyoruz. Yaşınızı bilmiyorum ama kemik matrikslerine kalsiyumun yerleşmesi için aktivitenin tempolu olması gerekir. Yani hızlı tempo yürüyüş veya koşu gibi. Tabiri caizse sallanarak yavaş yürümemek gerekiyor. Bunların kemikler açısından faydası olmadığı gibi, kalori olarak da yetersiz kalabilir.
    Bunlar aklınızda bulunsun.
    Evde yapabileceğiniz egzersizlere ise youtubedan ulaşabilirsin diye tahmin ediyorum. Başarılar
     
    Son düzenleme: 6 Aralık 2017

Sayfayı Paylaş