Yağ yakımı için ketojenik diyet mi low-carb mı?

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve Mehmet1993 tarafından 10 Haziran 2018 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Mehmet1993
    Offline

    Mehmet1993 Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar,
    2,5 yıl önce kadar sporu bırakmam sonucu baya yağlandım. Kötü beslenmemin yanında mental yorgunluğum, stresim ve sigaraya başlamam yağ bağlamamda diğer unsurlar oldu. 2 hafta önce tekrar spora başladım ve şimdiden kendimi daha mutlu ve daha sağlıklı hissediyorum.

    Başlıkta da belirttiğim üzere; yağ yakmak için ketojenik diyet ve low-carb yapmak konusunda çok kararsız kaldım. İkisinin de kendine göre artıları ve eksileri olduğunu forumdaki yazıları ve internetten diğer kaynakları araştırarak öğrendim. Çelişkili olduğum noktalara gelince;

    1) Bu diyetlerden hangisi yağ yakarken kas kütlesini korumakta daha etkindir?

    2) Ketojenik diyette başlardaki güç kaybı geçici bir olgu mu yoksa diyet boyunca devam eden bir süreç midir?

    Yaş 25, boyum 186 cm , kilom 106 kg , bel çevrem 103 cm, yağ oranım ise US Navy Calculator’a göre %25. Günün yarısını ayakta yarısını oturarak geçirdiğim hafif hareketli bir işte çalışıyorum.

    Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim..
     
  2. wrath06
    Offline

    wrath06 Üye

    Katılım:
    27 Mart 2010
    Mesajlar:
    603
    Beğenileri:
    138
    Ödül Puanları:
    53
    Dostum bende ayni durumdayim sana onerim ilk bir ay ketojenik yapman yonunde olacaktir. Benim 1 hafta oldu ve cok guzel gidiyor daha oncede defalarca yaptigim icin kalori saymiyorum ne yedigimi goz karari hesapliyabiliyorum ben bu diyeti 1 ay yapip low carb a gecmeyi planliyorum. Amacim vucutta biriken fazla yaglari bir an once atip daha temiz bir sekilde devam etmek agirliklarim ve kas kapasitesi arttiginda karboyuda artirmayi dusunuyorum bu tamamen nasil.bir yol izlemek istediginle ilgilidir
    Bence ketoyla basla low carba gec sonra duruma gore karbo artir

    Yorgunluk olarak ketoda en fazla 1 hafta yorgunlul cekersin vucut adapte olur ve alisirsin antremanlarda 15 20 dk sonra yavas yavas guc gelir sıkıntı yasamazsin

    Dogru oranda protein alir ve duzenli antreman yaparsan kas kayibi ketoda pek mumkun degil cunku vucut keton yakiyor protein parcalamiyor
     
  3. KenW2K
    Offline

    KenW2K Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Low karbon yapmanı önermiyorum dengeli gitmende fayda var lif çok önemli yoksa bağırsaklar işlevini yitiriyor benim gibi 40 kg verip hemorid ile uğraşma
     

Sayfayı Paylaş