Yağ yakımı için destek istiyorum

Konusu 'Yağ Yakımı ve Kilo Verme' forumundadır ve Jufc tarafından 10 Kasım 2018 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Jufc
    Offline

    Jufc Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar,

    7 kasım 2018'de spora yazıldım amacım kilo vermek. Ölçüm yaptırdığımda şu bilgiler çıktı:
    Boy:181
    Kilo:97.1
    Yağ: %28.4

    Yağ oranı fazla mı onuda bilmiyorum, bu konularda sıfır bilgim var.
    Şimdi ben yağ yakacaksam ne yapmalıyım ? L-Karnitin kullanmalı mıyım ? ( Çevremdeki çoğu kişi kimyasal kullanma diyor ama onlarında çok çok iyi bilgisi yok)

    Sizlere ne yediğimi ve sporda ne yaptığımı anlatmak istiyorum, yanlış bir şey yapıyor muyum ?
    Yemek: ( 3 gündür böyle )
    Sabah

    kahvaltıda 5 kaşık yulaf+laktozsuz süt
    2 yumurta sarısı

    Akşam:
    Balık,tavuk,hindi hangisini bulbilirsem onu yapıyorum.
    Yeşillik salatası + domates + salatalık

    Spordan sonra 2 adet elma.

    Sporda:
    İlk girdiğimde 30 dk koşu bandı 180 kalori yakıyorum cihazda öyle yazıyor.
    20 dk bisiklet
    ağırlık aletleri: Yeni başlayanlar için yer yapmışlar 10 tane alet kullanıyorum isimlerini tam bilmiyorum ama bütün vücut çalışıyor.
    Daha sonra 10 dk kuşu bandı , 10 dk bisiklet.


    Benim tek hedefim kilo vermek, kas yapmak istemiyorum. Ağırlık aletlerini kullanmamın nedeni kilo verirsem deri sarkıntısı olmaması için .

    Sizce bu yaptıklarım ne kadar doğru ?
    Lütfen bilgisi olanlar yazarsa memnun olurum.
     
  2. 58rase58
    Offline

    58rase58 Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2018
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben de profosyenel değilim ama bir süredir araştırmam kaynaklı söylemek gerekirse evet %28 fazla bi yağ oranı. Boyuna göre yaklaşık 78-80 kg olmalı ve yağ oranın %15-17 civarlarında olması ideal.
    Yumurtanın sadece sarısından ziyade bütün olarak yemeni tavsiye ederim.
    Akşam öğünlerin uyumadan 3-4 saat önce olsun.
    Yeni başladıysan zaten ilk başlarda hızlı kilo verirsin, vücut artık yağ yakmaya direnç gösterdiğinde, desteklemek için o zaman l-carnitine veya cla kullanabilirsin ama şimdilik gerek yok. Sabahları 1 avuç kadar kuruyemiş tüketmeni tavsiye edebilirim sağlıklı yağ olarak.
    Eksik kalan tavsiyelerimi daha tecrübeli bi arkadaş tamamlar zaten.


    Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
     

Sayfayı Paylaş