Yağ yakımı için öneri

Konusu 'Yağ Yakımı ve Kilo Verme' forumundadır ve Frkn5810 tarafından 23 Ocak 2019 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Frkn5810
    Offline

    Frkn5810 Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2019
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar foruma yeni üye oldum. 20 gün önce spora başladım.
    Yaş:26 Boy:178 Kilo:86,50
    (Daha önce yanlış yere konu açtığım için tekrar açıyorum.)
    Masa başı bir işim olduğu için gün içerisinde çok az hareket ediyorum.
    Üniversite yıllarımda defalarca spora başladım ve bunların hepsi kısa süreli oldu.
    Vücudum bel ve göğüs bölgesinden ciddi miktarda yağlanıyor. Bel ölçüm 106 cm civarında.
    İlk etapta kendime 5 aylık bir hedef koyacağım. Hedefimin gerçekçi olabilmesi için tecrübeli arkadaşların hedef konusunda yardımlarını bekliyorum.

    Sağlıklı bir şekilde 5 ayda ne kadar kilo vermeliyim?
    106 cm olan bel ölçüsü ile ilgili 5 ay sonrası için hedefim ne olmalı?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    20190104_184203.jpg 20190104_184244.jpg 20190104_184311.jpg
     
  2. Coloradolu
    Offline

    Coloradolu Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2019
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Denver
    Rakamlardan çok beslenme şeklini ve hayat tarzını değiştirmeye odaklanmanı öneririm. Sonuçta kısa vadeli yapacağım bir programın etkisi uzun süreli olmayacaktır. Aynı üniversite yıllarınızda ki gibi neticelenmesi kaçınılmaz olur yoksa. Bunun için

    - Intermittent Fasting
    - Ağırlık ve kardiyo antremanları
    - Diet yerine,gerçek beslenme nedir

    Bunlarla başlayabilirsiniz. Zayıflarken de ilk önce belinizde gelişmeyi göreceksiniz. Evet farkındayım İlk başta zor olacaktır ama irade enerjinizle bir noktaya getirebilirsiniz. Rakamları düşünmeyin, hatta bir süre tartıyı kaldırın derim evinizde varsa. Şimdiden bol şanslar
     
  3. Militan_Mavisi
    Offline

    Militan_Mavisi Üye

    Katılım:
    12 Mart 2018
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    151
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben diyet yaptığım dönemlerde, spor yaptığım günler karbonhidrat ağırlıklı (özellikle antremana yakın saatlerde), off günlerimde ise low carb şeklinde yapıyordum. Tabi kalori açığı yaratarak...
    Sanırım bu dalgalanmadan dolayı çok etkili oluyordu. Antreman günleri low carb yapmıyorum, bir defa yaptım, karbonhidrat eksikliğinden antreman bittiğinde başım döndü :)
     
    Coloradolu ve Frkn5810 bunu beğendi.
  4. Frkn5810
    Offline

    Frkn5810 Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2019
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Öneriniz için teşekkür ederim benimde yapmaya çalıştığımda tam olarak bu. Henüz 20 gün oldu ve 1 ay tamamlandığında tekrar fotoğraf atacağım. Aradaki farka bakarak konuşuruz o gün yine yorumlarınızı ve önerilerinizi beklerim.
     
    Coloradolu bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş