9 temmuz günü sipariş verdiğim bir ürün bana 1 gün sonra gelecekti fakat ben acele etmedim. 11 temmuz günü kargom nerede diye baktığımda Konya'ya gelecek olan ürünün Bursa'ya yönlendirildiğini gördüm ve ilgili kargo şubesini aradım. Bana '' Gönderici firmanın adres değişikliği talebinden dolayı kargonuzu Bursa'ya yönlendirdik '' dediler... Sonra
https://www.supplementler.com ' u aradığımda biz öyle bir emir vermedik, kargo firmasını aradıktan sonra size dönüş yapacağım dedi ve aradığında '' Kargo firması çapraz barkodlama yapıyormuş ve bu yüzden ürünler karışmış ama ben görüştüm sizin kargonuzu Bursa'dan geri gönderecekler '' dedi bende tamam dedim acelem olmadığından dolayı. Bugün, yani 12 temmuz günü kargoma baktığımda ve
https://www.supplementler.com sitesinden sipariş takibine baktığımda benim ücretini ödediğim ürünün Bursa'dan birisine benim adıma teslim edildiğini görüyorum. Siparişimi iptal ettirmek istedim fakat müşteri hizmetleri cumartesi günü erken kapanıyormuş iptal ettiremedim o yüzden, kargo firmasına defalarca şikayet dilekçesi oluşturdum ve hiçbir şekilde
https://www.supplementler.com sitesi benim mağduriyetimi gidermedi. Yani aldığım ürün hala stoklarında var fakat müşteri bekletilmesin diye elindeki ürünü gönder madem, yanlış gönderilen ürünün peşinden sen koş yanlış mıyım? Ama öyle bir şey yapılmadı ve ben hukuki bütün haklarımı kullanmaya hazırlanıyorum şimdi. Siz siz olun bu siteden yaptığınız alışverişe dikkat edin arkadaşlar, ben yandım siz yanmayın.
Genişletmek için tıkla...