Pahalılığı hadi bir kenara bırakalım, Müşteri memnuniyetiyle alakaları yok, adamlar paraya doymuş "böyle yaptıklarına göre" ama yinede bu şekilde davranılmaması lazım. İşte türk insanımızın genetiğinda olan (Pahalıysa İyidir) olayı bizlere burda bir ders veriyor..
Benim başımdanda bir olay geçmişti, şimdi ürün siparişi vermiştim
A sitesinden ürün suplement siparişinde bulunmuştum, ürün bana geldi ve 70 ytl üzeri olduğu için kargo ücreti ödememem gerekiyordu.
Ben ürünü aldım ve 1-2 gün sonra ürünü bırakan aras kargo personeli geldi ve kargo ücreti ödemesi yapılmadığını söyledi ve benden 25 ytl taleb etti bende hemen ürünleri satın aldığım sitenin sorumlusu arayıp; Bu şekilde olaylar gelişti ne yapmam gerekiyor dedim? O kişide ödeme yapmayın siz dedi,fakat personelde yanımda ödeme yapılmasını bekliyor,bende kargo görevlisine buyrun site yöneticisi ile görüşün dedim ve kendi aralarında hellettiler...
Bu arada normaldede ödeme yapmam pek mantıklı değil çünki ben ürünü daha önce teslim almışım yani ödemek zorunda değildim, fakat ben olayın aydınlanması açısından, yetkililerle görüşme ihtiyacu duydum, belkide bu şekilde davranmasam personelin cebinden çıkacaktı..
İşte görüyorsunuz, eğer bir yanlışlık yoksa buna dolandırıcılık değilde ne deniyor?Benim yerimde sizlerde olabilirsiniz, aklınızda bulunsun arkadaşlar....
Son düzenleme: 12 Şubat 2008