Suplementleri Antrenman programına göre kullanmak

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve tetrazom tarafından 17 Nisan 2018 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. tetrazom
    Offline

    tetrazom Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2018
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Uzun bir yazı oldu kısaca bir özet geçiyorum. Kendi durumumdan bahsettim Antrenman programımı paylaştım ve elimde olan suplementleri en uygun nasıl kullanabilirim birlikte kullanabileceğim şeyler neler sizden bilgi edinmek istedim. Zaman ayırıp yardımcı olursanız hem bana hem de kafasında bu tarz sorunları olan bir çok arkadaşımıza yardımcı olacağından eminim.

    Merhaba Arkadaşlar Site içerisinde epey gezindim Suplementler hakkında epey bilgi var ama doğru kombinasyonlar konusunda kafam çok karıştı buradaki başlık altında size bir kaç sorum olacak ve doğru kombinasyon nasıl yapılır , nasıl yapılmalıdır konusunda engin bilgilerinize danışmak istiyorum.
    Ben hayatımın her döneminde vucut geliştirme yapmaya çalışmış ancak bir türlü başarılı olamamış biriyim sebebi ise şudur.
    Kilo aldığımı düşünerek çalışmaya başlıyorum ancak kilomu kaybedince küçülüp gidiyorum. Daha fazla küçülmemek için sporu bırakıyorum ve tekrar kilo alıyorum yine başlıyorum ve yine küçülüyorum bırakıyorum. Bunun beslenme konusunda ki eksikliğimden kaynaklandığını da biliyorum.
    Şimdi tekrar spora başlayacam göbek bölgemde yağlanma var ama busefer önceki hatalarımı yapmak istemiyorum.
    Antrenmanımı sizinle paylaşayım
    1.Gün
    -------Gögüs Bölgesi-----
    Bench press 3set 10*8*6
    Üst gögüs d.press 3 set 10*8*6
    pullover 3 set 12*8*6
    Makinede gögüs açış 3 set 10*8*6
    Kanat/Sırt Bölgesi
    Lat Göğüse çekiş 3 set 12*10*8
    Lat karına çekiş 3 set 12*10*8
    Reserve pull down 3 set 12*10*8

    -------2.Gün-------
    -------Trap Omuz Bölgesi-------
    Makine Press 3set 12*10*8
    Damble yana açış 3 set 8 tekrar
    Makine Arkaya Açış 3 set 12*10*8
    Dumbbell Shrug Trapez 3 set 15*12*10
    -------Pazu Bölgesi-------
    Bar curl 3 set 10*8*6
    Hammer curl 3 set 15*12*10
    Lat Curl 2 set 15 tekrar
    Bilek Bölgesi
    Wrist Curl 2 set 10*8
    Reserve Curl 2 set 8 tekrar

    -------3.Gün-------
    -------Bacak Bölgesi-------
    Bisiklet 10 dakika
    Leg press 3 set 16*14*12
    Leg extension 3set 16*14*12
    Leg Curl 4 set 8 tekrar
    Sıttıng Calf 3 set 15 tekrar

    -------Arka Kol:-------
    Lat Push Down Düz 3 set 12*10*8
    Reverse Push Down 3 set 12*10*8
    Yatarak Çift Damble triceps 3 set 12*100*8

    -------4.Gün -------
    1.günün tekrar
    -------5.gün-------
    2.günün tekrarı
    -------6.gün-------
    3.günün tekrarı

    Her gün 10 dakika hızlı tempo yürüyüş ve çıktığı kadar
    Crunch
    Her sette ağırlık artacak

    Program bu şekilde dediğim gibi göbek bölgemde yağlanma var küçülmek istemiyorum kas yapmak hacim kazanmak ama hacim kazanırken yağ oranımı fazla almak istemiyorum. 3 aylık bir program her ay ufak tefek bazı değişiklikler olacak.
    Yazımı buraya kadar okuyan insanlar diyecek ki konu ile içerik ne alaka
    şimdi oraya gelecem .....
    ben bu yoğun tempo ile vucut yapmaya çalışırken hangi suplementleri kullanmalıyım
    Elimde
    Bcaa Matrix 4.1.1
    Whey 3 Matrix
    Progainer
    Creating
    Tribulus var
    Şöyle düşünüyorum her gün akşam antrenman yaptığım düşünülürse

    sabah uyanınca
    kahvaltı + sonrasında 1 tablet tribulus
    Protein tozu 1 porsiyon( vucuduma 44 gram protein almış olurum)

    Öğleyin : İş yerinde Çıkan Yemek :)

    Akşam:
    Antrenmandan önce
    Protein (vucuduma 88 Gram protein almış olurum (44 ü sabahtan))
    Bcaa 1 ölçek
    Antrenmandan sonra:
    Progainer: antrenman sırasında tükenen glikojen depolarım dolar diye düşündüm
    creatine: Progainerden aldığım şekeri bastırır yağlanmadan hacimlenirim dedim


    SONUÇ OLARAK: sizce Suplementleri günlük yaşantıma ve antrenman programıma entegrem doğru mu değil mi ? Siz değerli arkadaşlarımdan yardımlarınızı bekliyorum.

     
  2. tetrazom
    Offline

    tetrazom Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2018
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Güncel
     

Sayfayı Paylaş