sporcubesinler.com.tr dolandırıcıdır dikkat edin alırken

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve heymam2bab tarafından 21 Haziran 2018 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. heymam2bab
    Offline

    heymam2bab Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2018
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar selam,

    ben sporcubesinler.com.tr sitesi üzerinden 402 tl lik alışveriş yaptım eft ile ödeme yaparsanız hızlı ve indirimli göndeririz dediler eft gönderdim ardından 1 hafta boyunca kargo göndermediler. 1 hafta sonra ise optimum serios mass gainer 5540 optimum creatin ve bca ve universtal amino almıştım creatin hariç hiç bir ürün gelmedi ve söylediğimde benimle dalga geçer gibi konuştular ucuz diye böyle yapmıştım benim gibi dolandırılan var mı bu siteden ?
     
  2. mrthr35
    Offline

    mrthr35 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    2.104
    Beğenileri:
    719
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    daha önce inceledim siteyi, fiyatları görünce şüphelendim, şikayetvar.com da senin gibi 100lerce dolandırılan vatandaşa rastladım, çok aciz bir işletme, sanki işlerini dört dörtlük yapıyomuş gibi bide telefona msj gönderiyorlar sinirlendim valla :D
     
  3. heymam2bab
    Offline

    heymam2bab Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2018
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    @mrthr35 valla hocam bi hevesle o kadar şey aldım 400 tl para verdim nasıl güzel hevesim vardı maf ettiler her şeyi ya :(
     
  4. mrthr35
    Offline

    mrthr35 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    2.104
    Beğenileri:
    719
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    hakkını ara kardeşim şikayet edebileceğin her yere şikayet et , bimere filan da yaz tüketici haklarına şikayet et , yaptığın ödemenin ekran görüntüsünü al sitede siparişin duruyorsa onunda ekran görüntüsünü al rahatsız et sürekli adamları şikayet ediceğini söyle başka türlü bu hırsızlar zor yapar geri ödeme , işin garip kısmı bu kadar dolandırıcı bir site nasıl bu kadar popüler olup hala bir ceza yemez yada kapanmaz
     
  5. 2pacist
    Offline

    2pacist Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    884
    Beğenileri:
    577
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Hukuktan korkan adam hırsızlık yapmaz onları "şikayet ederim bak" diyerek korkutamazsın. Eğer ki; Havale/eft yaparken not düştüysen, ekran görüntüsü aldıysan paranı geri alabilirsin. Şahin motor diye motosiklet aksesuar yedek parça satan bir site vardı tıpkı bunlar gibi dolandırıcı, tahminimce yine onların işi bu, değişik isimlerle farklı işlere de giriştiklerini biliyorum. Ben hiç bunlara para kaptırmadım ancak kaptıranların olduğunu biliyorum.
     
  6. Gorillaxxx
    Offline

    Gorillaxxx Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2017
    Mesajlar:
    1.013
    Beğenileri:
    213
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    ya elden alcaksın ya da supplementler.com dur diğer bilindik sitelerdir bunlardan alcaksın en iyisi markanın kendi bayisinden almaktır indirimde yaptırtırsınız aklınızda bulunsun
     
  7. mrthr35
    Offline

    mrthr35 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    2.104
    Beğenileri:
    719
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
  8. heymam2bab
    Offline

    heymam2bab Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2018
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    kargo da gönderdi şerefsizler için de 1 tane ürün var oda çakma birşey şaşırdım yemin edeerim video ya çekmiştim çok uğraşıcam ama onlarla bu konuyu gören arkadaşlar aklınızda olsun o siteden sakın alışveriş yapmayın
     
  9. Huseyin24
    Offline

    Huseyin24 Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2016
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaslar bunun gibi cok ornek var Internet uzerinde. Oturmus ve belli bir kanitlanmisligi olan web siteler disindaki sitelerden alisveris yapmayin gercekten.
     
  10. Qunqueror
    Offline

    Qunqueror Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2017
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Gelen ürünler sahte miydi?
     

Sayfayı Paylaş