Protein Tozu Sivilce Yaptı

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve kaannoyan tarafından 3 Ağustos 2018 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. kaannoyan
    Offline

    kaannoyan Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2017
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar herkese merhabalar.Optimum Gold Standart Whey 2.2 kg protein tozu kullanmaktayım.Bu spora bu supplement ile başladım 5-6 aydır yapıyorum vücut geliştirme ama bu protein tozu bende sivilce yaptı.Geçenlerde 2. kutumu kurabiye aromalı olarak aldım,sonra sırt ve omzumun üstle arka bölgesindeki sivilcelenmelerin artmasından dolayı şüphelendim çünkü başta çok önemsemiyordum artmaya başladı.Benim gibi bu sorunu yaşayanlar varmış bu protein tozu yüzünden ne yapmam gerekiyor 1 kutuya yakın dolu var şuanda kurabiye aromalı olandan.Aylardır sırtımda ve omuz bölgemde sivilceler dolu koluma falan inmeye başladı önceden belki tek tük vardı.
    Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.Yaşım 17

    Aktif olarak kullandığım supplementler:
    optimum whey
    optimum mass gainer(yeni başladım)
    big joy ripped bcaa
    hardline glutamin tablet
     
    Son düzenleme: 3 Ağustos 2018
  2. ulaire
    Online

    ulaire Üye

    Katılım:
    21 Mart 2013
    Mesajlar:
    1.178
    Beğenileri:
    579
    Ödül Puanları:
    123
    Fazla supplement kullandığından karaciğeri zorlamışsın. Kullanımı bırakman lazım. Birde kan tahlili yaptırıp sonucuna göre hareket etmende fayda var. Bu kadar takviye kullanmadan önce beslenmeyi öğrenmelisin. Bir çok yeni başlayanın düştüğü hataya düşmüşsün denebilir. Geçmiş olsun.

    Moto G (4) cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş