Ne yapmam lazım?

Konusu 'Yağ Yakımı ve Kilo Verme' forumundadır ve burakncn tarafından 12 Kasım 2018 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. burakncn
    Offline

    burakncn Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2018
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Merhaba arkadaşlar.
    Forumu bir süredir takip ediyordum açıkçası bunca bilgi içerisinde de kaybolması çok kolay birinin :) fayda ağlayıp görüş belirten tüm dostlarıma selamlar ve sevgiler.

    Ben bir konuda çok kararsız kaldım. Bana destek olabilir misiniz rica etsem? Nasıl ilerleme gerekir?

    42 yaşındayım. 170 boyum var ve şu anda 89 kiloyum. Bel çevrem 102. Vücut yapıma oranla biraz da göbekliyim. Son 5-6 aydır aktif olarak bisiklete biniyorum. Bazen günde 60 km yol yapatsk bazen haftada 50 km yol yaparak 95 kilodan 80 kiloya düştüm. Ama görüyorum ki kas kaybım da olmuş. Bisiklet çok güzel zayıflatıyor. Protein içerikli süt içeceklerin kullanarak bir denge yakalamaya çalışıyorum.

    Bu şekilde bisiklet sürmeye devam edersem daha da zayıflayacağım. Ama gerek var mı bilmiyorum. Bisiklet antrenmanlarımı azaltıp full vody yapıp gövde mi eritsem ve üst vücut mu çalışsam daha iyi olur ne dersiniz?

    Değerli görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
    Saygılarımla.
     
  2. 33serkan33
    Offline

    33serkan33 Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2018
    Mesajlar:
    325
    Beğenileri:
    100
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Bilinçsizce zayıflamak isteyen insanların temel sorunu hemen kilo vereyim ne olursa olsun kilo vereyim basayım kardio,mekik , şınav , spining vs vs vs hemen kilo vereyim.Ama kazın ayağı öyle değil malesef, kas çalışması yapmadan direk zayıflayayım diye az önceki söylediklerimi yaparsa bir kişi vücudunun kaslarını eritecek, neden eritecek çünkü vücut enerji ihtiyacını alacak başka bir yer bulamayacak. Yağların en büyük düşmanı protein ve kaslardır. Vücutta ne kadar kas varsa bünyemizdeki yağ oranından o denli kurtuluruz bunun içindir ki kaslarımıza iyi bakmalı ona istediği gıdayı vermeliyiz. Spor sonrası kasların en ihtiyaç duyduğu gıdalar 1 - protein 2-lösin-izolosin ve valin aminoasitleridir (bcaa) 3-diğerleri eğer sen bu ihtiyaçları karşılamayıpta vücudunun karşılayamayacağı kadar enerji harcarsan zayıflama adına, halsizlik sarkmalar ve güçsüzlükle karşı karşıya kalırsın. Benim sana tavsiyem protein ağırlıklı beslenmen , güç antremanları yapman ve belli bir süre kardioyu kesmen. Karar senin...
     
    burakncn bunu beğendi.
  3. burakncn
    Offline

    burakncn Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2018
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Teşekkür ederim değerli ilgin için.
    Şimdi flexor'un bir programı var onu uyguluyorum. Protein alımına dikkat ediyorum. Doğru yolda mıyım sence?
     

Sayfayı Paylaş