Hareketlerin matematikle ilişkisi

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Matematik yıllık ödevimizi aldık ve ben fitness'ın matematikle ile ilişkisini powerpoint ile yapacam.Aslında sadece hareketlerde matematik yok geometride var yani ikisi bir arada var.Hareketlerin doğru açılarını tam olarak öğrenirsem kendi resimlerimle yapacam ödevi.Bir kaç hareketin resimleri var ve bunların açılarını bulamadım...

45derecedumbell2.gif
45derecedumbell.gif

90derecedumbell2.gif
90derecedumbell.gif

bacaklarlaitme2.gif
bacaklarlaitme.gif

sepha2trq.gif
sephan.gif

tbargs2.gif
tbardags.gif

stgs2.gif
stgs.gif

yanaa2.gif
yanaa.gif



Bu hareketlerin açılarını öğrenebilsem çok iyi olur...
 
V.g. nin aslında matematikle çok ilgisinin olduğunu düşünmüyorum. En azından bu resmini verdiğin egzersizler için..

V.g. de çoğu şey matematikteki gibi 2X2=4 etmiyor. 'Bu egzersizler illa şu açıyla şu tekrarda şu setlerle çalışılırsa doğrudur ve gelişim ancak bu şekilde sağlanır' diye bir kuralı kimse koyamaz. Ancak belki belli bir açı , tekrar, set sayısı aralığı olabilir.

İlk hareket için sehpanın açısı 30-45 dereece, 3. hareket için gövde ve bacakların yerle yaptığı açı 30-45 derece ki aynı bölgeyi hedef alan kimi makinelerde bu oturuş açısı çok farklı olabilir, 5. egzersiz 30-45 derece arası olabilir, 6. egzersizde 30-60 derece arası olabilir.

Tüm bu açı aralıklarındaki açı değeri değiştikçe, hedef kasın farklı bölgeleri çalışır. Örneğin 6. egzersiz olan incline press de açı 30 dan 60 a gittikçe üst göğüse olan baskı azalırken , ön omuza etki eden baskı artar.

Aklıma v.g. nin matematikle olan ilişkisi açısından ilk gelenler bunlar oldu. Diğer arkadaşların farklı görüşleri de olabilir.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
Yukarı