arkadaşlar öncelikle merhaba.
benim sorunum başlıkta da belirttiğim gibi göğüs ve göbeğimin fazla olması.şimdi diyeceksiniz ki herkes de var göbek.olabilir ama sorun şu ki spor salonuna gidiyor olmama rağmen bu sıkıntım var.salondaki hocalar kardiyo yapmama gerek görmediler sadece mekik tarzı karın hareketleri ile sorunun hallolunacağını belirttiler.ama 2-2.5 aydır spora devam ettiğim halde sıkıntım sürüyor.
neyse yaş boy ve kilomu verip fotoları koyup cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler şimdiden.
yaş:20 kilo:75 boy:1.78
benim sorunum başlıkta da belirttiğim gibi göğüs ve göbeğimin fazla olması.şimdi diyeceksiniz ki herkes de var göbek.olabilir ama sorun şu ki spor salonuna gidiyor olmama rağmen bu sıkıntım var.salondaki hocalar kardiyo yapmama gerek görmediler sadece mekik tarzı karın hareketleri ile sorunun hallolunacağını belirttiler.ama 2-2.5 aydır spora devam ettiğim halde sıkıntım sürüyor.
neyse yaş boy ve kilomu verip fotoları koyup cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler şimdiden.
yaş:20 kilo:75 boy:1.78