Beta Alalnin+Arjinin+kreatin kombinasyonum nasıl?

Konusu 'www.Supplementler.com' forumundadır ve orhan kalayci tarafından 7 Mayıs 2017 başlatılmıştır.

Bu ürünler ne kadar etkili?

  1. Çok

    33,3%
  2. Normal

    33,3%
  3. Az

    33,3%
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. orhan kalayci
    Offline

    orhan kalayci Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2016
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar optimum nutrition kreatin+big joy beta alanine powder+nutrade arginine HCI kombinasyonu yapmak istiyorum.Şuan sadece kreatin var diger ikisini alacagım bu ürünleri kullananlar faydasını gördünüzmü ?Ayrıca nutrade aginindenin içinde zma da mevcut.Baya araştırdım ama pek kullananlara rastlamadım ama olumlu yazılar var.
     
  2. MoRRuk
    Offline

    MoRRuk Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2017
    Mesajlar:
    186
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Zaten antremanın 30 dakka öncesi arjinin + b-alanin + creatin , sonrası da protein + 3 gr. L-Glutamin. Başka bişiye ihtiyaç yok. Sadece kaliteden şaşmamak lazım.
     
    orhan kalayci bunu beğendi.
  3. orhan kalayci
    Offline

    orhan kalayci Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2016
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar bir yorum yazın size zahmet :)
     
  4. Acarbiceps
    Offline

    Acarbiceps Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende alanin kreatin var çok iyi oluyor . Tabi bide sade kahve içiyorum antreman öncesi


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  5. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    764
    Beğenileri:
    433
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Kahve ile kreatini etkileşime sokmasan daha iyi olur.HITT türü antremanlarda katkı sağlayabilir ama Body tarzı sporlarda kreatinin etkisini kırabilir.
     
  6. Acarbiceps
    Offline

    Acarbiceps Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Kreatini antreman sonrası , alanin ve kahveyi antremana öncesi alıyorum . Kreatinin zaten anlık bi etkisi yok


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  7. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    764
    Beğenileri:
    433
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet kreatinin etkisi hemen olacak bir şey değil.
    Sadece aklınızda bulunsun diye dedim. Yurtdışında yaşadığım dönemler, kahve ile kreatini beraber alırdım ağırlık çalışırken. 6 ay böyle kullandım. Sonra birgün shakemi yaparken hocam bunu fark edince, uyarmıştı. Böyle yaparsan uzun vadede kreatini etkisizleştirebilirsin, demişti.
    Hocam hem sporcu hem de Genetik Mühendisliği alanında Amerikadaki popüler üniversitelerin birinde akademisyendi. Ama dikkatli kıonuşurdu. % 100 etkisizleştirir diyemem ama bu yönde çalışmalarımız var, etkisizleştirebilir,sen yine de kafein ve kreatini alma demişti.
    Daha sonra bu konuyu araştırma fırsatı bulamadım çok fazla.Elimde birkaç sitedeki uzman görüşü haricinde, ciddi kanıtlar yok ama duyduğumu ve kısmen okuduklarımı söyleyeyim dedim:)
     
  8. uzay demiralp
    Offline

    uzay demiralp Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2016
    Mesajlar:
    274
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Şuan aynı kombinasyonu bende kullanıyorum ama nutrade arjinin yerine bigjoy aldım hayatımın hatasını yaptım bigjoy ürünlerinin tadı berbat nutrade arjininden vazgeçme çok kaliteli bir ürün benim nacizene tavsiyem.
     
    orhan kalayci bunu beğendi.
  9. Acarbiceps
    Offline

    Acarbiceps Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Bilgi için teşekkürler :) dikkat edeceğim bidaha.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  10. orhan kalayci
    Offline

    orhan kalayci Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2016
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.Nutrade arjinin ile bigjoy beta alanine siparişini verdim.Acarbiceps bende kreatin ile kahvenin birlikte kullanılmasını bayaa araştırdım kahve ter attırıyor ,kreatin ise su tutuyor birbirleriyle çelişiyorlar bende birlikte kullanmanı tavsiye etmem.
     
  11. Acarbiceps
    Offline

    Acarbiceps Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Kahveyi bilmemde beta alanin çok iyi ter attırıyor aldığım günler ıpıdlak oluyorum ben antremandan yarım saat önce kahve içip antreman sonrası su ihtiyacımı götürsün diye kreatin içiyorum 500gr almıştım bi bitiremedim 4 ay oldu . Sence bu şekilde sorun olurmu


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  12. orhan kalayci
    Offline

    orhan kalayci Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2016
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Sorun olurmu bilmiyorum ama kreatine okadar para veriyorsun bence faydasını görmüşken tam faydasını gör derim ayrıca 4 aydır kullanıyorsan en az 2 hafta kadar ara ver böbrekler dinlensin.Bende nutrade arjinin(içinde zma mevcut)+bigjoy beta alanin sipariş verdim kullandıktan sonra gördügüm etkiyi yazacagım.
     
  13. Acarbiceps
    Offline

    Acarbiceps Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Cevabını bekliyorum . Ayda bir kere 1 hafta ara veriyorum zaten :) beta alanine ile beraber öok güzel pre workout oluyor ikisi


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  14. orhan kalayci
    Offline

    orhan kalayci Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2016
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Yaa bende noxları -pre workoutları inceledim bir kısmının içinde ne miktarda oldugu belirsiz , bir kısım rastladıklarımda içindegi gramlara baktım arjinin 500mg , alanin 750 mg en fazla 1250 yani en fazla mgsi olan maddeler arjinin ile alanin ama onların miktarıda çok az bu yüzden kendi pre workotumu yapmaya karar verdim.
     
  15. Acarbiceps
    Offline

    Acarbiceps Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Bencede en mantıklısı o zaten 3000mg alanine den aşşağısı çok etki rtmiyor


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  16. orhan kalayci
    Offline

    orhan kalayci Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2016
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar ilaclargeldi kreatin+arjinin+beta alanin karıştrıp içtip yarım saat sonra spora başladım tüm vücudum karıncalandı sanki her yerimden igne batıyormuş gibi oldu etkisini gösterdi yalnız arjininden dolayı sanırsam aldıgım oksijen yetersiz geliyor daha çok nefes alıp vermem gerekti şöyle diyeyim military press 10 tekrar yapıp 11. tekrara gücün var ama kesiliyorsun agırlıgı bırakınca hemen birdaha yapasın geliyor ama nefesini toparlayamıyorsun sanırsam metabolizma hızlandıgı için daha fazla oksijene ihtiyaç duyuyorsun benim ilk günden farkettiklerim bunlar.
     
  17. Acarbiceps
    Offline

    Acarbiceps Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Arjinine den değil alanine den o karıncalanma bigün bir buçuk ölçek al iyice kaşınırsın. Pump hissetinmi? Bide çok terledinmi?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  18. orhan kalayci
    Offline

    orhan kalayci Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2016
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Alaninden oldugunu biliyorum karıncalanmanın benim demek istedigim şimdi arjinin daha hızlı kn pompalanmasına yardımcı oluyor (damarları gnişlettigi için) buda insanı daha çabuk yoruyor aslına yormuyorda daha fazla oksijen ihtiyacı duyuyor vücud benim düşüncem böyle.Evet pump hissettim manyak kan dolmuştu kollar omuz çalıştıgım halde.Yine k.maraş akşamları çok sıcak degil ek olrak bizim ev soguk ma yinede saglam terledim.
     
  19. Acarbiceps
    Offline

    Acarbiceps Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynen öyle . Aspirin de aynı etkiyi yapıyor ama tehlikeli diyolar bi gün deniycem


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  20. Ertu98
    Offline

    Ertu98 Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2017
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben şuan bigjoy arginine kullanıyorum 5 gr birde yanında kahve alıyorum aynı şekilde kahve de 5 gr efsane bi pump hissi yaşatıyor ikiside pumpa yönelik ürün zaten. Antrenman sonrası da whey ile creatin alıyorum şuan durumlar baya iyi tavsiye ederim
     

Sayfayı Paylaş