Belirli tarihten sonra terleme problemi

Konusu 'Çeşitli Makaleler' forumundadır ve Alkan Çetin tarafından 12 Eylül 2018 başlatılmıştır.

Tags:
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Alkan Çetin
    Offline

    Alkan Çetin Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar merhaba, ben diyete 2015 şubat'da başladım. Hatırlatma geçeyim, 2015 yılından önce hiç terlemezdim. 2015'in şubat ayında 85 kilo idim, 4-5 ay sonra 60 kiloya düştüm. 60 kiloya düştükten sonra sık terlemeye başladım. Öncelikle koltuk altı kısmı terliyordu. 2015'in ekim-kasım ayında ise vücut geliştirmeye başladım. Yıllar geçtikçe daha fazla terliyordum, eskiden sadece koltuk altım terlerken şimdi ise alt bölgelerde, pantolonu ıslatacak kadar terleme başladı. Şu anda 90 kiloyum, yağ oranım 24-26, spor hocam vücudumda büyük miktar ödem olduğunu ayrıca yağ oranının beni fazla terlettiğine nokta vurdu. Hemen diyet listesi hazırladım, kış geliyor diye diyetten vazgeçmedim ve günde 1200 kalori alarak iki günde bir kilo verdim. Arkadaşlar sizinde düşüncelerinizi almak isterim.
     
  2. Creatine
    Offline

    Creatine Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2018
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Haftada 0,5 - 1kg arası vermeye çalış. Yavaş kilo vermelisin ki kasları yakmayasın. Bu arada kesinlikle 1200 kalorinin yanlış olduğunu düşünüyorum. 90 kilo bir insan için 1200 kalorilik diyet yeterli değil. Günlük kalori ihtiyacının 500 eksiği ile başlasan yeterli. Karbonhidratı yavaş yavaş azalt. Bir anda kesmemelisin.
     
  3. Alkan Çetin
    Offline

    Alkan Çetin Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam, benim uzman erbaş alımına katılmam lazım ekim-kasım'a kadar 78'e düşmem lazım. O yüzden. Bu ter problemi için her şeyi göze alırım. İsterse kaslardan gitsin. :)
     
  4. Graveofangel
    Offline

    Graveofangel Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2018
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    Merhabalar, günlük yediğiniz besinler aldığınız kaloriler kullandığınız ilaçlar yada içtiğiniz veya yuttuğunuz besin takviyeleri dolaylı yoldan karaciğerinizde yağlanmaya sebep olabilir.Karaciğer vücudun ısısını dengeleyen ve içinde bol miktarda kan tutan bir organdır.
    Günlük insülin salgılamanızı glisemik indeksi düşük besinlerle değiştirebilirsiniz.
    Öğünlerinizi haşlanmış yada ızgara sebze ve yağsız proteinlerden yana kullanabilirsiniz.
    Yağ oranınız oldukça yüksek bu yüzden şeker tüketmemeniz gerektiğini yazmıyorum.
    Su tüketiminizi arttırmalısınız, vücut su tutar korkusu ile su tüketmemeniz, yanlış bir düşüncedir.
    Az su tüketilen durumlarda vücut kendini acil duruma alır ve içtiğiniz az miktarda suyu bile cilt altında tutup depolamaya başlar.
    Metabolizma hızınızı arttırıp yağ yakımını hızlandırmak için antrenman öncesi şekersiz nescafe öneriyorum.
    Umarım hayalinizdeki vücuda kavuşursunuz, sağlıcakla..
     

Sayfayı Paylaş