Ağrılar geçmiyor Bilek ile dirsek arası lütfen yardım

Herkese Merhabalar ;

Doğal olarak 1,5 senelik vücut geliştirme geçmişim var bir fiil hiç aksatmadan.Son Dönemde ise steroid kürüne girdim testo enanthe , boldenon , danabol olarak kürde ilk ay'ın sonunda doğru sırt çalışırken ki oluşan bilek ile dirsek arasındaki ağrılar diğer günlerdede olmaya başladı ve barbell row hareketi yaparken avuç içi yukarı bakacak şekilde tutuş yaptım . Bu hareketten sonra dambıl olsun barbell olsun ağır kilolara girdikten sonra yere bırakırken inanılmaz derece ağrı oluyor ama eklem ağrısı gibi değil kas ve kemik ağrısı olduğunu düşünüyorum.Buna rağmen 2 haftadır devam ediyorum ama aşırı derecede şiddeti artıyor,Devam etmeyi düşünüyorum çünkü kürün tam ortasındayım ve süper bi güç artışı ile gelişim değişim söz konusu ağrılaar ağlatacak derece diyebilirim çözüm verebilcek varmı(doktara git,dinlen vs diyenler hariç)
bDrgJm.jpg
[/url][/IMG]
bDrgJm.jpg
[/url][/IMG]
a>
bDrgJm.jpg
[/url][/IMG]
dirsek-5.jpg
 
Merhaba,

Gecmis olsun oncelikle deca disindaki streoidlerde eklemleri kuvvetlendirici ozellik yok sanirsam tam tersine eklemlere zarar veriyorsundur agir kilolarla daha fazla, o bolgeyi 1-2 hafta dinlendir agir kilo girme ve bu asamada glukozamin kondroitin al vitamin internetten bulabilirsin, kemik suyu, paca corbasi ic, yumurta kabugunu un haline getirip suyla gom :) eklemlerin kuvvetlenecektir. Ozelden danisabilirsin sorularin olursa
 
Back
Yukarı