Evet , çok şaşıracağınızı biliyorum ama şöyle bir durum var: Biz gözümüzü yeni nesil konsollara, Windows Vista'ya, MGS 4 ve Crysis'e dikmişken, dünyanın bir yerinde, birileri, tüm zamanların en iyi oyununu yapmaktaymış. Hem de hiç kimseye hissettirmeden. Hiç kimseye... Oyun dünyasının tüm duayenlerinin, Kojima'nın, Carmack'ın, Meier'ın hayallerinde bile göremeyecekleri bir teknoloji, bir tasarım harikası olan bu oyunun ismi, Hamster Quest: Wheel of Respite. Senaryosunu Wachowski kardeşlerin yazdığı, aksiyon sahnelerini John Woo'nun bizzat, kendi eliyle yönettiği, karakter animasyonları için Motion-Capture'ın birkaç gömlek üstü olan "Hamster Capture" teknolojisinin kullanıldığı bu oyun çıkınca, tüm dünyanın gözü üstünde olacak. Oyun yapımcılarının işi artık çok, ama çok zor. Çünkü çıkan her yeni oyun, gerçekçilik ve atmosfer olarak böylesi bir oyunla karşılaştırılmaktan kurtulamayacak. Vah olsun, vahlar olsun! 2007'nin, hatta belki de son 10 yılın en iyi oyunu olmasına kesin gözüyle baktığım HQ:WoR'un fragmanı için https://www.youtube.com/watch?v=rIP7djqpeK0 tıklayın. Ama göreceklerinize hazır mısınız? Bilmiyorum. Bilmiyorum...
Sanırım biraz poligonlarda sorun var..bi de bump mapping olayında 8800 den aşşağı kart kullanılmaz..Mekan tasarımları fena değil ama Crysisle kapışır Puhahahahha