Özel Güvenlik 3 vardiya çalışmak antreman ve beslenme ?

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve berkay736 tarafından 18 Ekim 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. berkay736
    Offline

    berkay736 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar özel güvenlik işiyle uğaşıyorum. İşim gereği 3 vardiya şeklinde çalışıyorum. Sorum şu 3 vardiya çalışıp bu sporu yapan insanlar illaki vardır aranızda. Benim merak ettiğim nokta beslenme düzeni antrenman düzeni ve uyku düzenini nasıl ayarlıyorsunuz. Gündüz mü yoksa akşammı antrenman yapmak daha iyidir merak ettiğim konu bu aslında. Gece uykusunun önemi tartışılmaz özellikle gece çalışsanlar hangi saatlerde antrenman yapıyorsunuz? İlla akşammı antrenman yapmak gerekir. Gündüz olabilirmi bu idmanlar mesela ? şimdiden teşekkür ederim...
     
  2. Barış Öztürk
    Offline

    Barış Öztürk Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Beslenme konusunu yanında yemek götürebilirsen sorun çözülür çoğu öğrenci bende dahil olmak üzere yemekleri evde hazırlayıp çantama koyuyorum ve öğün vakti gelince oturup bi kenara yiyorum.

    Uyku düzeni ise eğer 8-9 saat uyuyabiliyorsan yani uykununu yeteri miktarda alıyorsan sabah akşam veya gece uyumanın pek bi farkı olmaz. Sonuçta insan vücudu bi alarm değil sabah uyursan şuan gece değil dinlenemem demez


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  3. berkay736
    Offline

    berkay736 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Diğer görüşlere açığım arkadaşlar yorumlarınızı esirgemezseniz çok mutlu olurum ;)
     
  4. underworld.
    Offline

    underworld. Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2015
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    28
    3 vardiya zor ama imkansız değil.
    Güvenlik olması avantaj ( yorucu olmaması güzel)
     

Sayfayı Paylaş