Zayıflıyorumm!!! (110 dan 95 e ) Hedef 10 kilo vermek.

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve Dr.Science tarafından 30 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Dr.Science
    Offline

    Dr.Science Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    154
    Beğenileri:
    90
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci (Tıp Fakültesi)
    Yer:
    Hatay
    Merhaba arkadaşlar
    110 kilo olarak başladığım bu serüvene şimdi 95 kg olarak devam etmekteyim :D Boyum 188.
    Burada günlük beslenmemi,antrenmanlarımı ve İnterval kardiyo çalışmalarımı ve büyük ihtimalle (peder den izin alabilirsek :lol:) kullanmaya başlayacağım weider l carnitine 500 mg hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.

    2 yıl önce yaza girdiğimizde 110 kiloydum.Eve koşu bandı aldırttım ve kendimce koşulara yürüyüşlere başladım ve o yaz 100 kiloya kadar indim.Öncelikle 100 kiloya indiğimde kendimle gurur duyuyordum.Okul başladı ve ben farkettim ki 100 kilo da az değil :D verilen 10 kilo olunca kendinizi bir anda filinta hissediyorsunuz.:)Evet okul bitti ve yaz tekrar başladı.Fen Lisesi öğrencisi olduğum için diğer liselere göre biraz daha fazla çalıştığımızdan dolayı bayağı yoruldum.Özellikle matematik olimpiyatları beni ve takım arkadaşlarımı çok yordu.Biraz dinlenmek lazım dedim ama bir şeyi unutmuştum.Yaz için hedeim vardı 85 kiloya inmek.
    Rüyamda gördüm bu hedefimi :D tekrar spora başladım ve siteyle yaptığım araştırmalar sonucu tanıştım.

    Özellikle Masteer Hocamızın çevirdiği makaleler (Yağ yakımıyla ilgili) benim bodyle tanışmamı sağladı.Eskiden amacım önce yağ yakıp sonra bodye başlamaktı.Ama sürekli kardiyovasküler çalışma bir süre sonra stres durumuna soktu.

    Ardından yaptığım diğer araştırmalar tempolu yürüyüş değil de koşuyu öneriyordu yağ yakımı için.Set set koşu.Çok mantıklı dedim interval koşu için.1 haftadır interval sistemle koşuyorum 4 gün koşu 3 gün body olmak üzere ve geride kalan 5 haftada verdiğim 5 kg var.Belki daha fazla verebilirdim ama yemeğime fazla dikkat etmiyorum galiba. :D

    fotoğraflarımı paylaşmak istiyorum.ilk 2 si 100 kilo halindeyken çekilmiş fotolarım.Diğer 3 ü de bodye ve tekrar kardiyoya başladıktan sonraki fotolarım.

    Ve önceden giydiğim keten şortum ( 110 kiloyken) bol geliyodu ve 2 küçüğünü aldım.Şimdi de yeni aldığım çok bol geliyor ve üstümden düşüyor hadi hayırlısı.İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.Her gün yazmaya devam edeceğim haftada bir de foto atacağım :)

    bench_Obench_O



    Bu arada size çalıştığım programı da vereyim.Her türlü öneriye açığım. Bu yüzden açtım bu konuyu.

    1.gün
    1)Bench Press 5 set (12-10-8-8-10)
    2)Butterfly 3 set (10-10-10)
    3)Arnold press (10-10-10) 5 er kiloyla
    4)Lateral (10-10-8) 5 er kiloyla
    5)Barbell Curl (10-10-10)
    6)Dumbell Curl (10-10-10)
    7)Hammer Curl (10-10-10)
    8)Triceps Pushdowns(10-10-10)
    9)Wide Grip Lat Pull-Down (10-10-10)
    10)Seated Cable Row(10-10-10)
    11)Leg Extensions ( Canım istediğinde 10-10-10)
    12)Leg Curl (10-10-10)

    Karın kasları içinde ısınma sonrası çalışıyorum :D

    2. gün off

    3.gün aynı program

    4. gün off

    5.gün aynı

    6.off

    ... ( gün aşırı ) bench_Obench_O
     

    Ekli Dosyalar:

  2. emregunes
    Offline

    emregunes Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Bursa

Sayfayı Paylaş