YGS LYS ilk 100 , fitness

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve TheKing tarafından 26 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. TheKing
    Offline

    TheKing Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2012
    Mesajlar:
    148
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Ankara
    şuan bir lise son ogrencisiyim. ygsden son iki deneme netlerim 138/160 134/160 ilk 100 istiyorum esit agirlikciyim burs kazanmam lazım lakin 1.5 senedir Fitnessla uğraşıyordum suan ciddi hacim kaybediyorum (3 aydır) ekto-mezo karisimiyim. bunjm üzerine 2 gun fitness yapmaya karar verdim . sizce yapayim mi yaparsam full body workout mi cardio mu split sistem mi calisyaim ne yapayım . yap onada zaman ayır demeyin ciddi ders çalışıyorum fitness sonrası yorgunluk beni etkiler antrenman değil. onerilerinizi bekliyorum
     
  2. ByVendetta
    Offline

    ByVendetta Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    248
    Beğenileri:
    162
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Psikolog
    Yer:
    Antalya
    Antrenmanlarını ağır ve kısa süreli tutmaya çalış(bunu bilirsin ama yine de yazayım) antrenman sonrası yorgunluğa katlanırım diyorsan(ki zaten çok büyük bir yükten bahsetmiyoruz)netlerin çok iyi bunları daha da yukarı çekebilecek zamanı derse ayırıp geride kalan boş vaktin haftada 2-3 saatini bu spora ayırabilirsin ama bu disipline adapte olma yılı son yıl olmamalı bence,lise 3 ün sonunda başlayıp deneseydin keşke ama yine de hacim kazanıp üstüne net yükseltmek istiyorsan bunları yapmanı öneririm;tabiki karar senin.
     
    TheKing bunu beğendi.
  3. cmrsmr
    Offline

    cmrsmr Üye

    Katılım:
    10 Mart 2013
    Mesajlar:
    565
    Beğenileri:
    296
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Trabzon-Ordu
    Bu dönemde sporu rahatlamak için yap. Çok fazla kasma kendini. Stres at kondisyonun, gücün yerinde durur. Seneye ağır çalışmalara tekrar başlarsın.
     
    TheKing bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş