Yeni basladim yardim

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve PskptSosyalog tarafından 4 Ekim 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. PskptSosyalog
    Offline

    PskptSosyalog Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2015
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Yasim 18 Boyum 188 73 kg f. sali percembe cumartesi gidiyorum.gunluk 1 litre sut iciyorum sabah 3 yumurta yiyiyorum fitness sonrasi 100 gr tonbaligi yiyiyorum baklagil et her gun ikisinden biri olur 400 gr flan yiyiyorum yaklasik 100 grdan fazla protein almis oluyorum saglikli yollardan. Merak ettigim birkac sey var ilk haftami bitirdim. omuz sirt karin kol calisiyorum genel olarak.3-4 kg daha almam lazim degisiklik yapmam gerekir mi tavsiye etmek istediginiz birsey var mi yeni basladim eksik veya yanlis girdugunuz birsey varsa bilgilendirir misiniz? En cok merak ettigim makine ve dumbel agirliklarni neye gore arttirmaliyim tesekkur ederim..

    Nexus 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. Jaddet00
    Offline

    Jaddet00 Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2015
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    en az 3 gün gidilir 6 bölge 2ye ayrılır , sağlam beslendikten sonra ağırlıklar zaten sana ekleme yap dediğini anlarsın .
     
  3. PskptSosyalog
    Offline

    PskptSosyalog Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2015
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Yas 18 Boy 187 kilo 74. 4 hafta oldu sali persembe cumartesi gidiyorum. Sen set ve turunu tamamlayabilecek kadar agirlik kullan zamanla artacaktir suanda 2 numara ile basladim 4-5 numaraya ciktim 4 kg dumbelldan 6 kgye ciktim duzenli ve sabirli ol beslenmenin onemini yazmiyorum bile bebim beslenmem sabah 3 yumurta ogle den aksama 2 sandivic yerim 2 ara ogun gibi karbonhidrat agirlikli aksam 1 litre sut fitness sonrasi 100 gr tonbaligi+1 litre sut bunlar sabit ekstra et baklagil olur.benimkiyle seninmini karsilastirirsak ayni sayilir.1 ay gittim sahsen kol ve goguslerim sismeye basladi kollar bariz belli oliyor omuz sirt karin daha yavas :) anlayacagin benzer programimkz var degismene gerek yok sahsen ben gelistiysem sende gelisirsin yalniz kilolarimiz normal ama hacim yapmak icin karbonhidrat agirli beslenmemiz lazim protein miktatimiz gayet iyi sabah ve aksam arasina karbonhidrat sikistir

    Nexus 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş