Yeni başlanılan cardio ve hızlı yağ yakımı hakkında yardım?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve JacksoN tarafından 15 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. JacksoN
    Offline

    JacksoN Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Herkese Merhaba,

    Arkadaşlar bugün itibari ile spor salonuna kayıt yaptırıp başlamış bulunuyorum.ilk gün 30dk bisiklet 20dk yürüyüş 12dk cross çalıştım.İlk 1 hafta bu sekılde gidecek ve 1haftanın sonunda ölçümlerim yapılıp,programım hazırlanacak...2gün cardio+1gün yüzme+2gün cardio+1yüzme+1izin.

    Benim sizlerden ricam,Yağ yakımı hızlandırmak için,yağ yakıcı kullanmak istiyorum.

    Yeni başlayanlara öneriniz nedir?
    Nasıl hızlı yağ yakarım?Hangi yağ yakıcıyı kullanmalıyım?
    Tamamen Light ürünler kullanmak zararlımıdır ?

    Teşekkür ederim...


    Not:boyum 180 kilom 95 kısa zamanda doğru şeyler yaparak yağ yakmak istiyorum...
     
  2. Profane
    Offline

    Profane Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mühendis
    Yer:
    Almanya
    Yeni başlayanlara daha doğrusu ilk 3 ay hiç birşey önerilmez kimse tarafından. Şimdiden kendini böyle şartlarsan zaten olmaz. 95 kg yüksek bi rakam, bunu ilk başlarda zorlanmadan 8x'lere düşürebilirsiniz ondan sonra programınız yazılmış olur. Vücudunuz iyice alıştıktan sonra bazı besin desteklerini kullanabilirsiniz.
    Yağ yakıcı önerisi şu şekilde, her insana her desteğin verdiği etki farklıdır. Çoğu kişi l-carnitin şişirme diyor ama bende gerçekten üstün bi etkisi oluyor, yapı farkı işte. Hız yağ yakıcı olarak hydroxycut serisini önerebilirdim fakat hiçbir yerde stoklarda bulunmuyor. Bunun yerine gene aynı etkilere sahip animal cuts önerebilirim. Hızlı yağ yakıcam diyede bunlara da yüklenmemek lazım şayet ağır desteklerdir bunlar kontrollü yaklaşınız lütfen. Kolay gelsin
     
    JacksoN bunu beğendi.
  3. JacksoN
    Offline

    JacksoN Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu yazınızı dikkate alacağım,bilgiler için teşekkür ederim.Belkide 3ay kendime zaman vermeliyim.En azından yağ yakıcıya ihtiyacım olup olmadığına bakarım.Sanırım bu sekılde bıraz daha mantıklı.

    Tamamen Light ürünlerle beslenmek ne derece doğrudur sizce? (Light süt,ayran,peynir,lor,Mavi Yeşil light bisküviler,Kepekli-tam tahıllı unlu mamüller vb.) Sürekli bu şekilde beslenerek vücuda istediği kadar şeker-yağ-protein vb. verememek sıkıntı yaratırmı.En önemliside bu.
     
  4. Profane
    Offline

    Profane Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    72
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mühendis
    Yer:
    Almanya
    Şimdi bu sporu yaparken sözüm meclisten dışarı biraz geri kafalı ve maymun iştahı olmak gerekiyor. Tamamen light ürünler kesinlikle sağlıklı değiller öte yandan hiçbir işlem görmemişlerde tam sağlıklı değiller en azından kilo sorunu olanlar için. Elinden geldiğince işlem görmemiş kullanmaya çalış ama onuda bi mantık çerçevesinde yani kaşar peynir yerine tam yağlı güvendiğin bi marka beyaz peynir tüket veya sütü gece yatmadan içmek yerine sabah kalkınca bal,pekmez gibi şeylerle tüket. Geri kafalı olayı burda devreye giriyor bisküvi,çikolata falan bunlar mide için sağlıksız şeyler. Bunları ara öğün yapacağına kavrulmamış,tuzsuz badem,fındık,yer fıstığı gibi şeyleri ara öğün yap. Unlu mamüllerine gelince mümkünse kepekli veya tam tahıllı olsun ama az olsun karbonhidrat hiç ihtiyacın olmayan şeylerden şimdilik ayarını bilmek lazım.
     

Sayfayı Paylaş