yardımcı olurmusunnuz hocalarım..

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve brown22 tarafından 24 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. brown22
    Offline

    brown22 Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    hocam ben 4 ay kadar çalışmaya ara vermiştim genellikle 8 kiloluk dambıllarla çalışıyordum şimdi tekrar başlamak istiyorum aynı kiloda devammı etmeliyim birde tekrar az ağırlık çok mantığını açıklarmısınız mesela kaç kg.ağırlık bu minumum örenek vererek açıklarsanız sevinirim?ben 10 kiloyla başlamak istiyorum uygunmudur kol kasları omuz kasları göğüs kasları için ?
     
  2. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    1-Ne kadar çalıştın ve 4 ay ara verdin..normalde 1 ayı 1-1,5 haftada kapatabilirsin sıkı idman ile..

    2- tekrar az ağırlık çok değilde az ağırlık çok tekrar olarak açıklayyaaım ;)

    az ağırlık çok tekrar ; hacim istemeyenlerin daha ziyade fit bir vücut isteyenlerin tercih ettikleri bir idman çeşididir,ancak çok ağırlık yaparsam kesin şişerim gibi mantığınıda atın kafanızdan,bende fit vücut taraftarıyım ama 1,5 yıldır çok ağırlık az tekrar mantığı ile çalışıyorum inan bana hayvan gibi olamadım :)

    Yani biraz irileşmek şart,kas kütlesi ni arttırmak için ağır girmek şart..

    bahsettiğiniz ağırlıklar ( 10 kg dambıllar) yeni başlayanlar için olabilride olmayabilirde..sizin yapınızı bilmiyoruz burdan bişey dememiz mantıksız olur,ayrıca hadi diyelim o kilolar ile başladıız peki 1-2 ay veya 3-4 ay sonra vücut onlara alıştığında ne yapacaksınzı,2-3 ayda bir ağırlıkları arttırmanız şart olacaktır...


    kolay gelsin...
     
    Rpac bunu beğendi.
  3. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    basşta her sporcu gibi hacim programı uygulayıp kas artırmalısın

    kilo sana kalmış 10 kg göğüs için az gelebilir ama omuz için iyidir yerine akrar veremeyiz ama buyuk kası 10 kg zorlamaz ama omuz gıbı bır kas 10 kg ıle calısabılırsın omuzla fazla agır kaldırmak zor oluyor.

    evde yapıcaksan en azından 50 kg lık agırlık seti alman gerekıyor ve 1 tanede sehpa
     
  4. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır

    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link : http://www.bodyforumtr.com/vbforum/en-ok-sorulan-sorular-ve-t11375.html

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş