Yardımcı olur musunuz?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve GuVeN_HeRSeYDiR tarafından 10 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. GuVeN_HeRSeYDiR
    Offline

    GuVeN_HeRSeYDiR Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satınalma Yöneticisi
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar,

    Öncelikle herkese selamlar.. Foruma yeni yeni bakmaya başladım ve vücut geliştirme ile de yeni uğraşmaya başladım, bir spor salonuna kayıt oldum. Ancak bu konularda bilgili değilim. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Eğer size çok basit gelen saçma salak sorular sorarsam da cahilliğime verin lütfen..

    Yaşım : 28
    Boy: 165 cm
    Kilo: 86 Kg
    Kronik hastalık: Hipotroid (Troidler az çalışıyor, troid hapı alıyorum)
    Ameliyat: Mide kelepçesi ameliyatı oldum, kelepçe taktırdım
    Ameliyat tarihi: 10 Ekim 2008
    Ameliyat günü kilo: 122 Kg

    Bel Çevresi: 106 cm

    Hedef kilo: 65-70 Kg


    Sonrasında ise vücudu olabildiğince şekillendirmek özellikle belden yukarısını, bacaklarımdan memnunum..

    Ben, kardeşimin şehit olduğu bir çatışmada yaralandım ve kilo aldım.

    Sonrasında zayıflayamadım ve kelepçe taktırdım. Epey kilo verdim ama göbek ve kollarda sarkmalar var. Bunları toplamam lazım ve göbekteki yağlar hala duruyor. Yağ yakıcı olarak ne önerirsiniz ve nasıl bir antreman programı önerirsiniz? Ayrıca L-Carnitine yada CLA yada ikisi bir arada kullanmamı önerir misiniz? Ve bu ürünlerde markadan markaya fark eder mi kalitesi etkinliği?
     
  2. donnie_brasco
    Offline

    donnie_brasco Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    164
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle geçmiş olsun. Kardeşiniz için de gerçekten üzüldüm. Yaşadıklarınızdan sonra sporu düşünebilmeniz bile gerçekten çok güzel, ben olsam tamamen hayata küserdim sanırım. Hipotroid ciddi bir rahatsızlık ve metabolizamayı da son derece yavaşlatıyor. Öncelikle bir doktor kontrolünden geçmenizi öneririm spor için ya da geçmiş olabilrisiniz bilemiyorum.
    Sizin durumunuzda metabolizmayı hızlandıracak kardio çalışmaları ağırlık çalışmalarından daha önemli olmak durumunda bu aşamada. Bence haftada üç gün ağırlık çalışması yapın. Üç- dört günde cardio yapın.
    Cardio hakkında çok bilgim yok ancak Interval çalışmaları bi araştırın derim. Okuduklarım kadarıyla yağ yakımı ve kilo verme konusunda bilndik cardio çalışmalarından çok daha etkiliymiş.
    Beslenme tabikide en önemli faktör. Kas kaybının minimumda olması açısından yüksek protein ve düşük yağ oranlı bir diyet programı hazırlatın veya hazırlayın.
    Diyet programında şuna dikkat edin:başlangıç olarak günlük gereksiniminiz olan kaloriden yaklaşık 500 kalori daha aşağı olan bir diyet idealdir. Böylece ayda yaklaşık 2 kg civarı verilir. Az gibi görülebilir fakat 8 ay gibi bir sürede sizi hedeflediğiniz kiloya ulaştırır. Sık aralıklarla mesela günde 5-6 öğün beslenin. Böylece vücut hiçbir zaman "açlık" moduna girmeyecek ve yağ depolamayacaktır.
    L-carnitine veya CLA gibi fat burnerları bu aşamada kullanmanız çok da uygun değil. Eğer ilerleyen zamanlarda adaptasyon sorunuyla karşılaşırsanız o zaman denersiniz.

    Saygılar
     
  3. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.492
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    saydam ve bonatschi bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş