Yalnızca Bcaa kullanmak?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Schwarzeneger tarafından 29 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Schwarzeneger
    Offline

    Schwarzeneger Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2014
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikler herkese merhaba spora meraklı bir insanım,bir çoğumuz gibi ama şu sıralar kafama takılan bir şey var.Sizden bu konuda yardım isteyeceğim.Düzenli spor yapıyorum ve bol protein içeren beslenme programım var.Haftada 4 kere spor yapıyorum.Aynı şekilde 3 kerede cardio yapıyorum.Okuduğum yazılarda Cardio yapanlarda kas kaybı olduğu gibi bir şey gördüm.Yani Bcaa kullanılmadığı takdirde.Bende bi araştırma yaptım Bcaa'nın çok önemli olduğu söyleniyor.Yalnız dediğim gibi iyi besleniyorum bu yüzden acaba yinede kas kaybı yaşıyor muyumdur diye şüpheye düştüm.Sizce Bcaa kullanmalı mıyım?Eğer kullanmalıysam sadece Bcaa kullansam oluyor mu yani protein tozu vs olmadan ?

    Şimdiden teşekkürler.
     
  2. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Hayvansal protein alıyorsan ve cok iyi beslendigine inanıyorsan bcca'da gerek yok . kas kaybını önlemek için glutamine kulanabilirsin.
    illaki fazla kardiyo kas kaybı yaşatacaktır ör 95 kilo birinin 75 kiloya düşdügünü düşünsene.
     
    Shelter bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş