yakışıklı olmak için

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve arda122 tarafından 4 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. arda122
    Offline

    arda122 Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar yakışıklı olmak için napabiliriz hep bakıyorum yakışıklı olanlara hep çekik gözlü çatık kaşlı illa yakışıklı olmak için kaşlarının çatıkmı durması gerekiyor doğuştan tabi ? Ya değilse kaşları alsa bir erkek yakışıklı olurmu neler yapabiliriz yani ?
     
  2. CnForza
    Offline

    CnForza Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    istanbul
    Kaşla maşla olcak işler değil bunlar. "Tek kaş değilsen"
     
  3. arda122
    Offline

    arda122 Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    tek kaş değilim kardeşim
     
  4. coke
    Offline

    coke Yeni Üye

    Katılım:
    27 Mart 2013
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Izmir
    dying breed denen ergen uzaklaş abisi.

    o değilde yakışıklı olmak için nedir lan?haha tipsizsen tipsizsin oğlum takma kafana bunları herkes karizma olacak diye birşey yok.senin de ruhun güzeldir yani haha:D.üç beş rötüş yaparsın anca o da fazla etkilemez heralde sanmıyorum yani.ve hayır kaş çatık olmayacak benim kaşlarım hilal gibidir mesela biraz önemli olan da burunla orantısı sanırım bakıyorumda şimdi aynaya öyle gibi.tipi saklayacaksan sakal bırak delikanlı o da varsa tabi yaşın ufak gibi duruyor.

    ulan böyle başlıklar açıyorsunuz sonra millete dalga geçme diyorsunuz :D
     
  5. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    907
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    yakışıklı olunmaz doğulur :D gerçi ergenlikte bi tip kayması oluyo ama :D

    bende hafif çekik gözlüyüm yakışıklı diyenler oluyo ama bana hiç öyle gelmiyo :D
     
  6. WadeFB
    Offline

    WadeFB Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    416
    Beğenileri:
    250
    Ödül Puanları:
    53
    Yas kac ? . .
     
  7. arda122
    Offline

    arda122 Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    yaş 20 dir
     

Sayfayı Paylaş