Yaaa Bişi Sormak İstiyorummmmm.....

Konusu 'Forum Hakkında' forumundadır ve budyy tarafından 13 Ağustos 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 10 üye.
  1. budyy
    Offline

    budyy Yeni Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    izmir-istanbul
    şimdi yöneticilerimiz bu başlığı kitler, hatta benide ban'larlar ama sormak istiyorum işte...

    ya akrakadaşlar şu bizim sitenin resim ekleme problemine taktım kafayı...

    profesyönel kişilerin verdiği 7 zorunlu pozu istiyorlar, eğer eklemediysen "KİLİT"...

    resim işte gördüğün kadarını eleştir, göremediklerin için "eğer şöyle şöyle pozlar verseydin sana daha iyi yorum yapabilirdim" de geç yani...

    bakıyorum biri resim eklemiş 200-300 kişi bakmış ama kimse yorum yazamamış neden???

    "KONU KİLİTLİ" çünkü

    belki birileri gördüğü kadarına yorum yapacak, beğenecek yada beğenmeyecek, bende üzülüceğim yada üzülmeyeceğim...

    ya ben o pozları verecek kadar profesyönel olsaydım, resim ekleyip "Arkadaşlar eleştirilerinizi bekliyorum" dermiydim???

    sizce haksızmıyım???kafa_

    ha bide şöyle bişi var = adam bu sporu 2-3 senedir yapıyorsa ve birilerinin favorisi yada arkadaşıysa; ha yan durmuş, ha ön durmuş, ha kolunu kaldırmış, ha göğsünü kasmış hiç farketmiyor.... (çok fazla örnekte verebilirim)

    işte bu kişilerde zorunlu olsun o pozlarda bizlere ibret olsun...
    vücut görelimde örnek alalım, gözlerimiz şenlensin hyper_
     
  2. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    kesinlikle mumkun degil bu kurallar 1 ay once kondu ve bu kurallara gore hareket etmemiz gerekir.

    verecegin ornekler eski resimlerden olabilir ama artik bu tarz resimlerin konmasina izin vermiyoruz.
     
  3. budyy
    Offline

    budyy Yeni Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    izmir-istanbul
    ya o zaman resimler bölümü ikiye ayrılmalı :)
    bi kısım yeni başlayanlara ait, bi kısımda bu işi uzun zamandır yapan artık prof olmuş insanlardan oluşsun, sizlerden yardım isteyip bişi soracağız ama yapamıyoruz...
    ben istemem mi? güzel güsel resimler çekilip koymayı ama belki imkanım yok...
    bide şöyle bişey var, resim çekilirken kasın doğal hali olsun deniliyor,
    bunun için sabah çekilmem gerekli demekki.
    sabahın köründe kimi çağıracağım, "ben nette yayınlamak için poz vereceğimde sen çekermisin" diye.......
    elbette kendi kendime imkanım el verdiğince çekileceğimi eklerim...:(
     
  4. noyan
    Offline

    noyan Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    budyy arkadaşım sana kesinlikle hak veriyorum

    arkadaşlar yanlışlık yapıp konu açabiliyorlar, gayet normal bir şey, hata yapmış kimsenin yöneticiler tarafından uyarılmasıda gayet normal. ama konunun kilitlenmesine hacet ne ortada açılmış bir konu var

    ordan devam etsin

    ayrıca ben bu forumun dışında bir çok foruma üyeyim, ama bu kadar katı kurallar görmedim

    bu tarz yanlışlık olsa dahi musammaha gösteriyorlar yada hiç olmadı konuyu siliveriyorlar...
     
  5. Mestano
    Offline

    Mestano Yeni Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.167
    Beğenileri:
    363
    Ödül Puanları:
    0
    benim böyle bir sorunum yok ama buddy de haklı kendi çapında bence.buna bir çözüm getirilmeli,sonuçta foruma sadece işi bilenler değil,bilmeyenler, her konu hakkında bilgisi olmayanlar,bazı şeyleri yapmaya imkanı olmayanlarda giriyor.
     
  6. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    konularin kitlenme nedeni diger uyelerinde gorup ayni hatayi yapmamalari icin,eger bu forumdan memnun degilseniz baska forumlara resim koyabilirsiniz ama sonucta yorum mu alirsiniz yoksa basliginizda ikili tiyatro mu yapilir bilmem!
    herkes serbest...
     
  7. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    ayrica poz sekilleri resimli gosterimi var,birebir aynisi olacak degil,pozu yapmaya calisirken yapilan hatalara goz yumuyoruz ama gercekten poz vermeye calisiyorlarsa.
     
  8. Veyron
    Offline

    Veyron Özel Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.884
    Beğenileri:
    435
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    Republic Of Fenerbahce
    Kesinlikle kurallar geçerli olacaktır diğer başlıklar kilitlecektir.
    Burası vücut geliştirme forumu.Normal fotoğraflarınızı yonja-hi5 gibi sitelerde paylaşabilirsiniz.

    İnsanların kaşına gözüne değil kaslarına yorum yapmak için bu pozlar gerekli
     
  9. Sampiyon
    Offline

    Sampiyon Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar Teknisyeni
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar bu konunun özeti şu; Evet herkez bilmiyor forum sisteminde yazışmayı. Hatta birçok kişi messenger da yada çeşitli sohbet programlarında ki gibi zannediyorlar. Konu açar açmaz insanların anında cevap vermesini bekliyorlar. Bu aklıma gelen bir örnek bunun gibi yüzlerce var.

    Fakat her forumun kendine göre kuralları var. Her forumda da "kurallar" diye bir başlık var. Burda hata yöneticilerde değil bence. Düşünün arkadaşlar, bir işe girdiniz, her iş yerinin çalışma şekli farklıdır. Orada çalışmak istiyorsanız o kurallara uymanız gerekiyor değil mi? Burasıda öyle işte. Buradan bilgi almak ve paylaşmak istiyorsanız bu kurallara uymak zorundayız. Kimse kafasına göre kural koymaz. Bir kural koyulmuşsa mutlaka o sizin iyiliğiniz için konulmuştur.

    Bu sitede yazım kuralları diye birşey de var. Başlığı açan arkadaşım bunu okumamış demekki. Türkçede "bişi" diye bir kelime yok.

    Bir foruma üye olmak istiyorsanız ve orada bilgi paylaşımı yapmak istiyorsanız, yapacağınız ilk şey o forumun kurallarını okuyup ona göre hareket etmektir. Özellikle böyle bir forumda yöneticiliğin ne kadar zor olduğunu tahmin bile edemezsiniz. Çünkü çok fazla yazışma yapılıyor ve her biri tek tek kontrol ediliyor.

    Sizin söylediğinize gelelim; Yöneticiler resim ekleme kuralı koymuşlar. Oku bu kuralı ona göre resim çekin. Gezin bakın insanlar aynanın karşısına geçmiş ve çeşit çeşit pozlar verip çekebilmiş kendi resmini. Siz neden yapamayasınız?

    "Ben poz vermeyi bilmiyorum!" böyle bir şey de söz konusu olamaz. Bilmiyorsan forumu gez, gör bak insanlar nasıl poz vermiş. Poz vermek zor birşey değil lütfen yapmayın.
     
  10. budyy
    Offline

    budyy Yeni Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    izmir-istanbul
    hehehe "sampiyon" kusura bakma ama söylediklerine bayaaaa bi güldüm.algılama problemin mi var anlayamadım, yazım kurallarından bile bahsetmişsin ama okuduğunu anlamadan cevap vermişsin...ben poz vermeyi bilmiyorum, bana öğretin yada poz vermeyi nereden öğrenirim demiyorum ki....
    insanlar aynanın karşısına geçmiş poz poz çekilmiş diyosun = doğru, yorum yapacağım ama yorum yapma hakkım yöneticiler tarafından elimden alınmış, konu kitlenmiş.

    sadece buna kızıyorum...

    burası sadece profesyöneller tarafından kullanılan bi site değilki...

    birde yazım kurallarını istersen tekrar bi gözden geçir "türk dilinde yer almayan kelimeleri yazmak yasaktır" diye bi şart yokkk...

    saydam ; pozu yapmaya çalışırkenki yapılan hatalara göz yumuluyormuş, haklı olabilirsiniz ama şöyle bişeyde olabilir adam o pozu yapmaya çalışırken yaptığı hatalardan dolayı varolan vücudunu kaybetmiş yada kötü bir şekilde sergilemiş olabilir.

    bu arada "hi5" ben bilmiyordum bu siteyi, demek millet kara kaşını ara gözünü buralarda sergilemiş :D

    heee buarada site yöneticiliğinin ne kadar zor olabileceğini tahmin ediyorum, benim yanımda 189 kişi çalışıyor. ben canlı varlık olarak yanlarındayken takip edemiyorum, yöneticiler sanal olan binlerce kişiyi nasıl takip edebiliyorlar anlamış değilim....allah kolaylık versin...
     
  11. Sampiyon
    Offline

    Sampiyon Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar Teknisyeni
    Yer:
    İstanbul
    Bence algılama problemi çeken sensin. Ön yargılı olarak değilde normal olarak okusaydın şayet benim yazdıklarımı, söylemek istediklerimi anlardın. Gittikçe battığının farkında bile değilsin. Sözlerin hakaret içeriyor. Benim yazdığımı tekrar oku bakayım herhangi bir cümlesinde sana hakaret edilmiş mi? Sanırım sen okuduğunu anlayamamışsın. Benim yanımda 189 kişi çalışıyor demişsin ama ne yazıkki daha okuduğunu anlayamıyorsun.

    "insanlar aynanın karşısına geçmiş poz poz çekilmiş diyosun = doğru, yorum yapacağım ama yorum yapma hakkım yöneticiler tarafından elimden alınmış, konu kitlenmiş."demişsin.

    Eğer o pozlar doğru çekilmiş olsaydı o konu kilitlenmezdi ve sende yorum yapabilirdin. (Bunu bir önceki mesajımdada kastetmiştim ama "anlamamışsın."

    burası sadece profesyöneller tarafından kullanılan bi site değilki... Evet öyle değil ama poz vermek için profesyonel olmak gerekmiyor. Zaten poz vermeyi bilmiyorsun nasıl bir yorum beklersin ki? Sen insanlara yaptığın kası gösteremiyorsan insanlar sana ne yorum yapabilir?

    Son Olarak: "Ya bu deveyi güdersin ya da bu diyardan gidersin" "Ya kurallara uyarsın ya da o kurallara uymanlar gibi banlanırsın". Bu ata sözünüde başka bir şekilde yorumlarsın diye açıklama yapma ihtiyacı duydum.
     
  12. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    buddy'nin söyledikleri bir noktada çok mantıklı gibi dursa da, internet kültüründen bihaber bir yaklaşımın neticesi sözler aslında.
    Özellikle iş Türk intenret kullanınıcları ve malesefe pek elitleşememiş vücut geliştirme sporu üzerine olunca katı kuralları uygulamaya sokmak bir zorunluluk.
    Buraya kurallara uygun olmayan fotoğrafını koyup gelen eleştirilere "pozdan öyle kardeşim" diye cevap veren ya da eleştiriyi hakaret zanneden adamları bu forumda gördük. Bu tür durumların oluşmaması için çerçevenin net bir şekilde çizilmesi önemli.
    Resim ekleme kurallarına uymayan başlıkların kilitleneip düzeltilmesinin beklenmesi çok yerinde bir strateji. Ve konuyu açana düzeltme şansı verildiği de düşünülürse son derece iyi niyetli bir hareket.
    Velhasılı, olması gereken oluyor.
     
  13. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    şimdi yöneticilerimiz bu başlığı kitler, hatta benide ban'larlar ama sormak istiyorum işte...

    Bunu yazarak zaten konuya cok yanlis girmissin. Bunun yaninda kurallari okumamissin (Baslik anlasilir olmali). Bunlar zaten iki sey gösteriyor, senin bu forumdan daha önce atildigini + sen kural falan tanimazsin bu nedenle kurallarin kati olmasi (ki biz hicbir zaman kati degil demedik, böyle istiyoruz, nedenide sürekli üye olup, kurallara uymayan üyeler) seni rahatsiz ediyor.
    Bu kurallari biz bastan eklemedik, forumun gidisatiyla beraber, yani anlican. Kendi vucut resimleri forumunu bir cok yeni giren üye. "Kendime hastayim" dercesine resimler gönderdigi icin.
    Bunu sadece biz istemedik, bunu forumun seven ve her gün saatlerce forumda bilgi toplamak isteyen üyelerde istedi.

    belki birileri gördüğü kadarına yorum yapacak, beğenecek yada beğenmeyecek, bende üzülüceğim yada üzülmeyeceğim...

    Gördügü kadarina yorum yapar, ama bu sana simdiki kurallara uyup attigin resimlere oran cok daha az fayda saglayacak.
    Bunun yaninda, bir cok kisi netten buldugu resimleri toplayip "aha buda ben!!" deyip, insanlarin zamanini harciyor. Bu gibi üyelere zaten diyecek laf bulamiyorum.

    Öyle pozlar vermek icin profesyonel olmak gerekmiyor. Zaten kurallara uyan ve poz veren kisilerin 99% profesyonel degil farkindaysan.

    bide şöyle bişey var, resim çekilirken kasın doğal hali olsun deniliyor,
    bunun için sabah çekilmem gerekli demekki.

    Sana illede sabah cek diyen kimse yok.

    Noyan,

    arkadaşlar yanlışlık yapıp konu açabiliyorlar, gayet normal bir şey, hata yapmış kimsenin yöneticiler tarafından uyarılmasıda gayet normal. ama konunun kilitlenmesine hacet ne ortada açılmış bir konu var

    Senin dedigin hic ve hic mantikli degil, eger müdahale etmesek kurallara kimse uymaz. Üye Kurallara uyup, baslik acarsa hic bir sorunla karsilasmayiz.Ayni sorun, bizim uyardigimiz üyelere ve arama yapin dedigimiz üyelere bazi üyelerimiz yardim etme cabasindalar. Forumun amaci yardim etmek evet, ama bu sekil olunca kimse arama yapmiyor ve forum kirleniyor.
     
  14. budyy
    Offline

    budyy Yeni Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    izmir-istanbul
    ya kusura bakma harbiden müthiş havama soktun beni gülmekten karnıma ağrılar girdi... bugün mekik çekmicem :D
    senin yazdıklarını çok iyi anlıyorum ama kusura bakma sözlerim sana biras fazla sert gelmiş galiba,

    ben yanımda çalışan kişilerin örneğini, sana bişey ima etmek yada sana bişey anlatabilmek için vermedim ki....
    sadece yöneticilerin işlerinin ne kadar zor olduğunu tahmin edebildiğim ve hiçte kolay bi işlerinin olmadığını bildiğimi belirtmek için vermiştim...
    ama sen yine almışsın lafı üzerine...

    Eğer o pozlar doğru çekilmiş olsaydı o konu kilitlenmezdi ve sende yorum yapabilirdin. (Bunu bir önceki mesajımdada kastetmiştim ama "anlamamışsın."
    ben bunu çok iyi anladım ama ben yinede bu sitedeki herkesin profesyönel olarak bu sporu yapan kişiler olmadığını üstüne basa basa söylüyorum.

    eğer herkes profesyönel değilse, herkesten profesyönelce poz verilmesini bekleyemezsiniz.

    kimse bu sitede "kara kaşının kara gözünün fotosunun yorumunu almaya" çalışmıyor...

    eğer ben kendimde bi eksiklik duyuyorsam yada bir yerimde bir problemim varsa o bölgemin görünen resmini çeker koyarım siteye ve o kadarına yorum beklerim....
    resim ekleyen kişinin göğüs bölgesinde bi problemi yada almak istediği bi yorumu varsa ve o bölgesinin öyle yada böyle çekilmiş bana izah edebilecek kadar bir resmi varsa benim için yeterlidir...
    ben eğer bunu görüp yorum yazabiliyorsam "bana ne" diğer pozlardan... bu resmi ekleyen kişinin kendi problemi olsun... güzel resim eklesin güzel yorum alsın... yada kötü resmine yapılan yoruma üzülsün daha çok çalışsın...bu o kişiyi igilendirmeli...

    öylesine aaa bakın benim vucuduma dercesine gösteriş yapmak amaçlı foto koyanları bilemem tabi....thums:
     
  15. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Sözlerine biraz dikkat etmen dilegiyle.
     
  16. WolfSoN
    Offline

    WolfSoN Üye

    Katılım:
    5 Mart 2007
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    88
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Merhaba budyy,

    Burda kimseden profesyonelce poz vermesi istenilmiyorki sadece vücudunun heryerini ''olabildiğince(elinden geldiği kadar)'' göstermen isteniyor.Hani buda senin için sağlıklı yorum yapılması vs.Diyorsun ki ben tek bir bölge göstermek istiyorum,kafamda orası hakkında sorun var.Onada hayır diyen yok sallıyorum bacak pozu eklemek istiyorsun farklı açılardan çekersin ve gösteririsin.Bir sürü kişi foto eklemiş herkes Profesyonel mi?:) Elbette değil.Ama burdaki o kadar kişi kür olsun,çalışma olsun ne biliyim birçok şey hakkında bilgi veriyor.İlla herşeyi bilmek zorunda değiliz ki öğreniyoruz işte :)

    Saygılar...
     
  17. budyy
    Offline

    budyy Yeni Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    izmir-istanbul
    neysee yaaa kusura bakmayın, sizlerin hepinizin haklı olduğunu adım gibi biliyorum. ama ne olursa olsun öyle yada böyle adam resmini ekledikten sonra sitede bi başlık açılmış ve site öyle yada böyle kirlenmiş oluyor...
    ya başlığı açık bırakın yorum yapalım, ya kişiye resmi değiştirme yetkisi verin, yada başlığı komple silinde bizde görüp yorum yapma isteği duymayalım...
    bu önünüzde bir sandık dolusu mücevher var ama siz yoksulluk içinde sürünüyormuşsunuz gibi birdurum oluyor...bende hazımsızlık yapıyor bu tip şeyler...
    neyse tekrar kusura bakmayınnnn..........
    buarada hepinize tşk.ederimm....
     
  18. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    kuralların ne olduğunu anlatayım

    msn de biri ile konuşuyorsun fakat kişi çektiği klibi sana izletiyor ve seni salak yerine koyuyor oysaki kişiye sağ elini kaldır desen orada fire vericek işte buradaki zorunlu pozda kişilerin bizi salak yerine koymasını onluyor bir nevi sitelerden kopyala yapıştır yapmadığını anlıyoruz

    bu anlattığım kuralların bize kazandırdıklarından sadece 1 tanesi

    Her kural sitenin yapısını tr toplum yapısını ve kişilerin yorumları baz alınarak ve onlarca kuraldan elenerek konuldu.

    Daha öncede edit konusunda açıklama yapmıştım ve bir ara edit özelliğini açtık yaptığım açıklamanın aynısını yaşadık kişi resmini kaldırmış konuya giren herkes ne saçmalamış diyor

    sitede diğer yönetici arkadaşlarımızla sildiğimiz boxer li ve donlu resimlerin haddi hesabı yok eğerki ne zaman dışarıda boxerle ve donla gezmek serbes olursa o zaman kurallarda değişiklik yaparız.
     
    77 bunu beğendi.
  19. onimusha
    Offline

    onimusha Yeni Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu konu derin.Abi bazıları oyle resim koyuyorki gereksiz yer işgal ediyor.Sana 8 pozu ver demiyorlar illa ama önden yandan arkadan bir poz görmeleri gerekir.
     
  20. FLEX-POINT
    Offline

    FLEX-POINT Özel Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    570
    Beğenileri:
    681
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    FITNESS ANTRENÖRÜ
    Yer:
    kırklareli\lüleburgaz
    kesin ve kati kurallar forumu başarıya taşır.
    bir çok forum geziyorum ama bodyforum gibi kaliteli , öz ve net bir forum daha yok çok ciddiyim. bizler eğer kurallara uyarsak forumumuzun yükselişi o denli hızlı olur.
     
    Despo bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş