Yaşadığım problem Creatine den Olabilir mi

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve mustang9 tarafından 22 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. mustang9
    Offline

    mustang9 Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    Yeni CELLMASS Creatine kullandım yani ilk defa creatine kullanışım.15 gün kullandım fakat ayak bileklerimde ve bacaklarımda el ile bastırılınca çukurlaşan şişlikler meydana geldi ayrıca ellerimde ve yüzümdede zaman zaman oluyor yaklaşık 1,5 aydır devam ediyor. Doktor kontrolünden geçtim sağlık açısından herhangi bir problem gözükmedi. Acaba creatin kullanımından dolayı olabilrimi diye tecrübelerinize dayanarak bilgi almak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
     
  2. mustang9
    Offline

    mustang9 Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    arkadaşlar hiç fikri,tecrübesi ve bilgisi olan yokmu ?
     
  3. firebird
    Offline

    firebird Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    369
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    0
    Benim görüşüm Creatin böyle bir yan etkiye sahip olamaz
     
    mustang9 bunu beğendi.
  4. cappi
    Offline

    cappi Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    70
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    doktor kontrolünden geçtiysen ve sağlık açısından bir problemin yoksa, bu sitedekiler sana nasıl yardımcı olabilir bilemiyorum..tabii doktor olan üyelerimiz varsa orası ayrı, sen iyisi mi başka bir doktora görün.geçmiş olsun
     
    joker23 bunu beğendi.
  5. ozzers
    Offline

    ozzers Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    430
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    53
    cellmass nerden aldın peki ? ınla alakası yokturda ' tabii orjinalse
    bende gidiyor dan aldım ama ishal yaptı yarın gerı yollıyorum
     
  6. krn
    Offline

    krn Yeni Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    0
    creatin düzeyin normalse san mıyorum ki creatinle alakalı olsun..bildiğim kadarıyla bu tür ödemler böbrekle alakalı..ii bi dahiliye uzmanına gözükmeni öneririm..
     
    mustang9 bunu beğendi.
  7. mustang9
    Offline

    mustang9 Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    Bir başlık açıldı kullanılan supl.de yaşadıkları yan etkileri anlatmışlar mesela herkezde farklı problemler olmuş yani bir tecrübeleri var. Doktorların bazılarının creatine ve glutamine hakkında bir fikirleri bile yok normalde ameliyat sonrası hastalarda glutamine kullanılır.
    Ayrıca bilmediğin bir konu ise laf olsun diye mesaj atmayalım.
    mesaj sayılarımızı bu şekilde artırmayalım biliyorsan anlat faydalanalım, bilmiyorsan dur biliyor zannedelim.
    iyi dileklerin için teşekkürler.
     
  8. mustang9
    Offline

    mustang9 Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    bende aynı yerden aldım fakat daha önce arkdaşlar aynı kişden aldılar bir problem yaşamadılar.
     
  9. mustang9
    Offline

    mustang9 Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    Zaten benimki bir varsayım vucutta su tutmasından dolayı olabilirmi diye bende özellikle ondan olmadığı kanaatindeyim. Tüm tahliller temiz çıktı acaba mı diye sordum.
     
  10. Gray Wolf
    Offline

    Gray Wolf Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    533
    Beğenileri:
    266
    Ödül Puanları:
    0
    keşke ilk denemeni cellmass la yapmayıp bilindik biryerden orjinal bir ürün alsan için daha rahat ederdi neyse...

    Senin vucuttaki şişlik creatinden olacağını sanmıyorum su toplamasıyla da alakası yok bunun. arkadaşların da solediği gibi bu durum böbrekle ilgilidir ama muane oldum diyorsan ve sorun yoksa belki de vucudun creatini kabul etmiyor olabilir zaten 1 buçuk ay kullanmışsn artık kesmen lazım bi bak belki düzelebilir. Birde bu vücut şişlikleri havanın aşırı ısınmasından da kaynaklanabilir.

    geçmiş olsun...
     
  11. mustang9
    Offline

    mustang9 Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    Almadan önce baya araştırdım son 3 senedir bodybuilding.com da en iyi seçiliyor. Tercihim bundan dolayı oldu.
    Dediğin gibi sıcaklarında etkisi muhakkak vardır.
    Ne yapalım madem bu spora gönül verdik illaki bazı
    sıkıntılarında göğüs gereceğiz.
     
  12. firebird
    Offline

    firebird Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    369
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    0
    Adam diyoki basıyorum çukurluk oluşuyor bunun kesinlikle creatin etkisi veya sahte supplement etkisi ile alakası bile olamaz , kusma yok bulantı yok sivilce yok böbreklerde ağrı yok ateş baş ağrısı yok uyku sorunu yok , sadece şişlikler oluştu diyor
     
  13. firebird
    Offline

    firebird Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    369
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    0
    bunun sıkıntıyla alakası yok bu bariz gözle görülür fiziksel bir problem veya hastalık derhal tam teşekküllü bir hastaneye gidip 300-400 e bakmadan bir checkup yaptır
     
  14. doggetman
    Offline

    doggetman Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2006
    Mesajlar:
    736
    Beğenileri:
    215
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    Doktoruna creatin kullandığını söyledinmi ?
    Ne iş yapıyorsun ,mesela çok fazla ayakta duruyorsundur belki.
    Doktorun sadece gözle elle muayenemi etti ,testler yapmadımı.
    Eğer test yapmadan bişeyin yok diyorsa mantıksız.
    Gereken testleri yaptır bence,başka bir doktora daha görün.
     
  15. ayıbogan
    Offline

    ayıbogan Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    38
    amino 2700 kullanıyorum ve ilk servisi aldım ertesi günü ensemde ve bi kaç yerde sivilce çıktı sizce aminodan olabilirmi....
    her servis 4 tablet
     

Sayfayı Paylaş