1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Yaş 17 Boy:1.85 Kilo 83-85

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve tuncel_85 tarafından 25 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. tuncel_85
    Offline

    tuncel_85 Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İyi günler Öncelikle bir donem kılo verdım 77 78 e kadar dustum sonra cok zayıf kaldıgımı hıssedıp kışın kılo alıp hacım yapmak ıstedım Nisanın başına kadar surdurucem bu sekılde fakat goguslerım kucuk kalıyor ve beslenme takvıyem ıyı degıldı .
    Suanda iyimi bilmiyorum ama takviye olarak
    günde 500 gr tavuk gogusu ogunlere bolup alıyorum
    Yanına bırde amıno asit eklemek ıstıyorum ondan yardım ıstıcem sızden ve yorum yapmanızı ıstıyorum nasıl bı yol cızmelıyım bel bolgem kılo aldıkca genıslıyor gıbı hıssedıyorum kısın normalmıdır ? yazın kür e gırınce kosu fılan yapmayı dusunuyorum 80 kg 'ye dusmeyı nasıl olur dedıgım gıbı yaparsam abilerim kardeşlerim yardım ..
    Not : Belimi cok kalın hıssedıyorum ve Goguslerim için bilgi verın lutfen
     

    Ekli Dosyalar:

    Son düzenleme: 25 Ocak 2012
  2. tuncel_85
    Offline

    tuncel_85 Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [QUOTE=tuncel_85
    Öncelikle Yaza kadar kür'e girmemeyi düşünüyorum hacım ıcın alabıldıgımce kılo almaya calısıyorum 2 sene once yazın 90 kg idim. Gecen sene 78. Bu senede 80 kg ile yaza gırmeyı dusunuyorum .

    Antreman Programım:
    Pazartesi: Gogus-Ön Kol
    Salı :Kanat - Omuz
    Çarşamba: Off
    Perşembe: Trıceps- Bacak
    Cuma: Gogus -Ön kol

    Gogusler Hacım almadıgı ıcın haftada 2 gune cıkardı hocam
    Beslenmeme dikkat etmedıgım ıcın alt karın bulk donemınde buyudu.Ama fotoğrafta aşırı cıkmıs ısık carpınca gerci sıkayetcı degılım.

    Beslenme olarak : gunde 500 gr tavuk gogusu -5 yumurta yiyorum. Amino asit eklemeyı dusunuyorum aralarına . Yaza son 2 ay kala Diete gırıp 78-80 kg arasına ınıp üniversiteye gitmek ıstıyorum bulk donemınde beslenme konusunda ve amino asit tavsıyelerını ıstıyorum . Şimdiden teşekkur ederım
     
  3. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul
    Kür derken?

    Fotolara bakarak diyebiliriz ki, sizin gibi baslangıc seviyesinde biri icin gunde 500 gr tavuk ve 5 yumurta gereginden biraz fazla. Zaten WC'ye sıklıkla gidiyorsanız, vucut alınan fazla proteini dısarı atıyor demektir. Ayrıca ögun aralarında almayı dusundugunuz amino asit yerine, antrenmandan heen sonra kullanabileceginiz amino oneririm.

    Boyle bir beslenmeye sahip biri icin geriye sadece iyi calısmak ve dinlenmek kalıyor...
     
    karazaki bunu beğendi.
  4. tuncel_85
    Offline

    tuncel_85 Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kür derken yazmıssınız Kilom fazla degıl mı ? ayrıca fıtnes olarak baya yaptım 14 kg cıvarı verdım ve tekrar kılo aldım kas hacmı ıcın yaza dogru kur e gırmek sızce kotumu olur ?
     
  5. flassy
    Offline

    flassy Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Zaten şuan yeterince bulksın.Yeme düzenini değiştir bence daha fazla kilo almana gerek yok.proteini de 150 gram alsan yeter üstünü alma boşuna aminoya falan gerek yok şuan için. Kanatla omuz aynı gün girilmez.Şu şekilde yap:
    1.gün Göğüs
    2.gün bacak
    ara
    3.gün sırt triceps
    4.gün omuz biceps
    ara
     

Sayfayı Paylaş