Yağ Yakmak İsteyenlere Küçük de olsa Yardım.

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve doldurdum6 tarafından 21 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. doldurdum6
    Offline

    doldurdum6 Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2011
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Ben bu forumu 3 4 aydır göz önünde bulunduruyorum,geziyorum,takip ediyorum.Şimdi açıcağım konuyuda 1 aydır ordan burdan takip edip açıyorum.Kendi kafamdan yazdıklarım deil.Neyse
    Arkadaşlar duymuşsunuzdur İp atlamanın yararlarını.Hatta Boksa gidenler iyi bilir Boksun %50 si İp atlamaktır diye bi tabir vardır. Bizde bi nevi yağ yakmak istiyorsak bu işe hafiften başlamamız lazım.Başta 100 200 defa atlamayabiliriz.Ama zamanla alıştığınızı ve yağ yakımında hızlanma olduğunu farkedersiniz.Ama Ben hem çok yemek yiyim hemde ip atliyim dersen yararı olcağını sanmıyorum.Yemeklerde azalma gösterip bu işe baş koyarsanız yararını göreceğinizden emin olun.Neyse İp atlamak içinde çocukken atladığımız ipler deilde daha ağır ip lazım.Spor aletleri satan yerlerden alabilirsiniz.Eğer alamam diyorsanız içi bakır ağır kablolar var güzel ipe benzer onlardan bulup bunu yapabilirsiniz.

    Buda yapılan araştırmalara göre günlük kalori yakımları bakın arasında ip atlamak en çok kalori yakımlarından biri :


    Günlük Faaliyetlerimiz ve Kalori

    Harcanan Kalori Alış-Veriş Yapmak 232,5 Araba Kullanmak 217,5 Ayakta Durmak 101,5 Bahçe İşleri (Çim Biçmek) 420 Bahçe İşleri (Çitle Çevirmek) 289 Bahçe İşleri (Kazmak) 472,5 Bahçe İşleri (Tırmıklamak) 202,5 Basketbol 517,5 Bilardo Oynamak 157,5 Bisiklet Yarışı 634 Bisiklete Binmek 307,5 Boks (Antrenman) 517,5 Boks (Maç) 832,5 Cam Silmek 221,5 Egersiz Bisikleti (20 km/s) 214 Golf Oynamak 319 Halı Süpürmek 169 İp Atlamak (125 atlama/dak) 664 İp Atlamak (70 atlama/dak) 607,5 İp Atlamak (80 atlama/dak) 615 İskambil Oynamak 94 Jimnastik 247,5 Kano (Gezinti) 165 Kano (Yarış) 386,5 Koşmak (10 km/s) 611,5 Ortalığı Toplamak 232,5 Oturarak Yazmak 109 Rahatça Uzanmak 82,5 Step (20 adım/dak) 267,5 Step (40 adım/dak) 535 Step (60 adım/dak) 798 Televizyon Seyretmek 82,5 Tepe Tırmanışı (10 kg Yükle) 525 Tepe Tırmanışı (20 kg Yükle) 551,5 Tepe Tırmanışı (5 kg Yükle) 484 Tepe Tırmanışı (Yüksüz) 454 Uyumak 64 Ütü Yapmak 124 Yemek Pişirmek 169 Yemek Yemek 86,5 Yerleri Silmek (Bez İle Ovmak) 409 Yerleri Silmek (Sopalı Bez İle) 232,5 Yürüyüş (Asfalt) 300 Yürüyüş (Çim) 304 Yürüyüş (Hafif Eğim) 307,5 Yüzme (Hızlı Kulaç) 585 Yüzme (Kurbağalama) 607,5 Yüzme (Sırt Üstü) 634 Yüzme (Yavaş Kulaç) 480
     
    Son düzenleme: 21 Ağustos 2011
    nizzmo45 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş