Yağ Yakma (Kadio Çalışması)

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Utku Can tarafından 1 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Utku Can
    Offline

    Utku Can Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar;

    Bildiğiniz üzere en iyi yağ yakma çalışmaları kardio çalışmalarından ibaret. Ancak bazı araştırmalar sonucu kardiyo çalışmanın( haftada 2 den fazla veya uzun süre) kas kaybına neden olduğunu söyleyen kişiler var.

    Kardio çalışarak yağ yakmayı düşünüyorum ancak kardio çalışmalarımı ağırlık kaldırarak (bol tekrar, kan pompalama) yapmayı düşünüyorum zayıf kütleye sahibim sizce uygun mudur?
     
  2. ArL
    Offline

    ArL Üye

    Katılım:
    31 Mart 2016
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Burda vücudunun yağ oranı çok önemli eğer %10 civarıysan hafta da 2-3 yeterli olacaktır ama daha fazlaysa eğer 5 e kadar çıkarta bilirsin 2 gün kardiyo antremanına araverebilirsin.
    Haftada 2 kereden fazla kardiyo yapmak kasları ertimez istersen hafta da 7 gün de kardiyo çalışabilirsin. Kardiyonun kasları eritmesi ancak (bu senin train over sürene de biraz bağlı) 40-45 dk dan fazla tutarsan kardiyo antremanı kaslara belki zararlıdır diyebiliriz.
     
    Utku Can bunu beğendi.
  3. Utku Can
    Offline

    Utku Can Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    anladım. sorun yok o zaman :rolleyes:
     

Sayfayı Paylaş