yağ yakımına aklım ermiyor artık

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Helldorad0 tarafından 11 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Helldorad0
    Offline

    Helldorad0 En iyi tartı aynadır Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    309
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    mağmur
    evet arkadaşlar şöyle söyliyim uzun süre basketbol oynadım boyuma göre vücudum hep iri oldu mezo ile endo arası bi vücudum var 1.78 boyundayım 7 aydır bb yapıyorum ilk 5 ay bulk yaptım kardiyoyla birlikte yaptığım için bi süre sabit kaldı sonra kas kütlem yeteri düzeye ulaşınca yaklaşık 2 aydır definisyondayım diyetim de normal sayılır. günde 3 öğün yiyorum gece vücudu aç bırakıyorum. gelelim soruya ben ilk 5 ay içerisinde 98 den 91 e düştüm. definisyona girdim 2 ay oldu ve hala 91 den 87 ye zor düştüm plato diyicem ama 7 ayda toplam 12 kilo yine çok değil nerde hata yapıyorum anlamadım kardiyoyu bıraktım açıkcası definisyon programı uyguluyorum sadece. kısaca beslenme listemi de yazayım isterseniz.

    sabah: 1 tabak k special bitter 200 ml süt-whey bir ölçek.

    öğle bi tabak tavuk yemeği 3 dilim buğday ekmeği

    akşam: tavuk şiş veya ızgara veya sote 4 dilim kepek ekmek. bunların haricinde haftada 2 en fazla 3 gün eti karam gurme yiyorum. içecek olarak genelde meyve suyu ( yüzde yüz şekersiz elma suyu ) ve ayran içiyorum. ayrıca haftada 3-4 gün de sabah yumurta yiyemediğim için akşamları yumurta yiyorum protein açısından.

    neden kilo veremiyorum ya da neden bu kadar yavaş bi çare sunacak varsa hazırım beyler karnitin alın faydası olur diyorsanız bilmiyorum o konuda da kafam karışık tavuk ve et yiyorum karnitin ihtiyacım çok değilse eğer boş yere 100 lira gitmiş olucak.
     
  2. Devil Dream
    Offline

    Devil Dream Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Sanki biraz fazla ekmek yiyorsun gibime geldi ve kahvaltını daha dengeli yapabilirsin.
     

Sayfayı Paylaş