yağ yakımı

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve gagkoo89 tarafından 11 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. gagkoo89
    Offline

    gagkoo89 Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    262
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    pazartesi:sırt,pazu,önkol
    salı:45 dk cardio
    çarşamba:göğüs,omuz ,arkakol
    perşembe:45 dk cardio
    cuma:bacak,karın
    cumartesi,1 saaat basketbol
    pazar:45 dk cardio

    arkadaşlar hedefim yağ yakımı bu programı gerçekten
    güvendiğim bir arkadaşımdan aldım acaba bu programa göre
    nasıl beslenmeliyim,neleri yememeliyim,günlük protein
    alımı nasıl olmalı,günlük karbonhidrat alımı nasıl olmalı
    abi bir yardımcı olursan sevinirim
    boy:182
    kilo:76
    yağ oranı:%25
     
  2. 1mmortaL
    Offline

    1mmortaL Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Antalya - İzmir
    Vücut tiplerimiz benziyo galiba şu anda benimde boy 177 kilo 73 yağ oranı %25 beslenme konusunda pek bişey diyemiyeceğim. Forumu biraz araştırırsan bulabilirsin. Ama programın güzel. Kilo vermek için uygun
     
  3. brn6
    Offline

    brn6 Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bana programın cok hos gelmedı gagkoo89
    omuz,biceps bi gun,,,gögus,triceps dier gun bacak la sırtı da bigun yapsan daa ıı olur gıbı tabı tercıh senın..karını da hergun yapsan daha yararlı olur...

    yemek olarak da tavuk(haslama),pilav(tuzsuz veya cok az tuz),yumurta beyazı,meyve,sebze..fazla yaglı yeme alkolden uzak dur,az seker al,ogun atlama en az 3 ogun ye(5 de olabılır)sık sık ama kararında..su an nasıl beslendıgını tam olarak bılmıorum ama en onemlısı beslenmeyıı rayına oturtmak yoksa ısteddın kadr cardio yap cok verim alamazsın
     
  4. muscle_pump
    Offline

    muscle_pump Yeni Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    335
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım bence kardiyoya ağırlık ver tahminen bel ölçün 100-110 cm dir. %25 yağ oranı çok ve potansiyel tehlikesi var...sana tavsiyem hergün 45 dk lık kardiyo yap yada zaman ayırabilirsen çok tekrarlı ağırlık çalışmasını süper set formuyla yap...Ağırlık programı yaptığından farklı olmasada olur program uygun...


    başarılar
     

Sayfayı Paylaş