Yağ yakımı için protein ağırlıklımı yoksa sebze-tahıl ağırlıklımı beslenmek gerekir ?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve ferhat62 tarafından 15 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ferhat62
    Offline

    ferhat62 Üye

    Katılım:
    27 Mart 2015
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar iki arada bir derede kaldım yardım edin. haftanın 5 günü düzenli antreman yapıyorum. Spor salonunudaki hoca bana protein ağırlıklı beslenmemi sık sık tavuk ve yumurta yememi söylüyor. Fakat gittiğim diyetisyen ise bol bol sebze ve tahıl ağırlıklı beslenmemi et ürünlerini sadece beyaz et olması şartı ile haftada en fazla 2 kere yumurtayı ise sadece beyaz olması şartı ile haftada 3 kere tüketmemi söylüyor. Şimdi ben hangisini dinleyeceğimi şaşırdım orta yol bulmaya çalışıyorum ama bulamıyorum.
     
  2. ottontw
    Offline

    ottontw Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2016
    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Spor yaptığın için spor hocanı dinle
     
  3. Dynamo
    Offline

    Dynamo Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    İkisinin verdiği bilgileri harmanlayıp bir sonuca ulaş. Antrenörün verdiği programla hedefine ulaşırsın ama sağlığın pek iyi olmaz. Diyetisyeninki ile sağlığın iyi yönde olur, hedefine ulaşamazsın.

    Dipnot: Diyetisyen kişi eğer sporcu beslenmesi üzerine eğitim almamışsa fitness-bb ile uğraşanların hedefine yönelik bir beslenme programı yazmasını bekleyemeyiz. Diyetisyene giderken iyi araştırın..
     

Sayfayı Paylaş