Yağ yakıcı kullanarak zayıflamak isteyenlere önerilerim

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve muratremix tarafından 22 Nisan 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. muratremix
    Offline

    muratremix Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Uzun süredir kilo alan / veren ve gene alan, gene veren biriyim. Uzun yıllar yağ envai çeşit yağ yakıcılara bel bağladım, zaman zaman faydasını gördüm, bazı zamanlar görmedim. Sizde benim gibi kilolarınızdan şikayetçi iseniz yağ yakıcı kullanmaya başlamadan önce benim tecrübelerime bir kulak verin derim.

    Öncelikle kilo vermek için zihnen hazır olmanız lazım. Zayıflayacağınıza inanmazsanız ne kadar aç kalırsanız kalın boşuna. Ayrıca hiç bir yağ yakıcı sizin bazal metabolizma hızınızı 2000 kaloriden 3000 kaloriye çıkartmaz. Dolayısı ile spor yada egzersiz yapmadan, sadece hap alarak gerçek anlamda zayıflamanız çok zor. Bu şekilde kilo vermek için düzenli diyet yapmak daha sağlıklı olur.

    Ben 10 şubat gibi evde bulunan koşu bandı ile haftada 4-5 gün, günde 30 dk 6 km/s sabit hızla yürüdüm. 6 km yi geçmek çoğu kişi fayda sağlamaz, sadece karbonhidrat yakarsınız, yağ yakmazsınız. Ancak vücudunuzun glikojen deposu boşalınca, vücut yağlarınızdan kullanmaya başlar. Yani 10 km ile de koşsanız, 6 km ile de koşsanız, kurtulacağınız yağ miktarı hemen hemen aynıdır o yüzden daha hızlı koşacağım diye kendinizi zorlamayın. 10 şubatta başladığım programımda özel bir diyet uygulamadım, yediklerime dikkat ettim, ama en önemlisi alkolü minimuma indirdim! Kullandığım yağ yakıcı VPX Meltdown idi. VPX i seçmemin sebebi günde bir kere 3 tane hap alınarak kullanılması idi. Lipo 6x gibi günde 2 defa alınan haplar nedense bana çekici gelmiyor. Bazı akşamlar eve geç gelmemin bunda etkisi olsa gerek.

    Neyse, bu program ile 3 haftada 3 kilo vermeyi başardım. Daha sonra yeni bir kutu VPX sipariş ettim. 1 kutu VPX 40 gün gidiyor, bende 1 hafta kadar ara vereyim dedim VPX e. 4.cü haftada verdiğim toplam kilo 4 e yükselince, VPX i kullanmamaya karar verdim. Onun yerine çalışma programımı daha ağırlaştırdım. Haftanın en az 5 günü, günde 30 değil tam 60 dakika (3 x 20 dk setler halinde, 6 km/s sabit hız, 2 dk ısınmak için daha düşük hızda yürüme, soğumak için de aynı şekilde) koşu bandında koşmaya başladım.

    Belki duymuşsunuzdur, belli miktar kilo verdikten sonra, kilo verme yavaşlar diye. Bunun sebeplerinden biri de, nasıl olsa kilo verebiliyorum diyip diyetinizi ara sıra bozmaktan dolayıdır :) Programımın 2.ci ayında da tam 2 kilo daha verip 80 den 74 kiloya indim. Şu an hala 74 kiloyum, alkol + yemeyi biraz kaçırdığım için 74ün altına inemedim ancak onuda başarırım bu azimle.

    Şimdi bu kadar yazıyı neden okudunuz? Şunun için: Yağ yakıcı kullansanızda, kullanmasınızda kilo vermek kardio ile çok kolay. Hesaplarıma göre 1 saat koşu bandında yürümek 450-500 kalori arası enerji yakıyor. Günde 2000 kalori tam alsanız bile, ayda 2 kilo net hafiflersiniz. Eğer diyet yaparak 500 kalori de yediklerinizden eksiltirseniz bu da ayda 4 kiloya denk gelir. Yağ yakıcı kullanırsanız karaciğerinizi fazla zorlarsınız, bünyeniz sağlam değil ise yan etkiler sizi kötü etkileyebilir. Bazı yağ yakıcılar bende hiperaktivite yapıyordu, bu çevrenizdeki insanları bir süre sonra rahatsız edebilir :)

    Ha yağ yakıcıların faydası yok mu? Var elbet. O kadar para verdikten sonra, yediklerinize dikkat etmeniz için katalizör görevi görüyor. Zaten sağlığınızı riske atmışsınız, tutayım boğazımı da boşa gitmesin bunca emek diyerekten iradenizi bir nebze kuvvetlendirebiliyor.
     
    berkindemir ve sirkan01 bunu beğendi.
  2. okankut
    Offline

    okankut Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    464
    Beğenileri:
    309
    Ödül Puanları:
    73
    bu süre zarfında ağırlık hiç çalışmadınız mı.
    eğer ağırlık çalışması yoksa kilo vermek kas kaybına neden olabilir.
    o yüzden bizim için önemli olan kas kaybını minimumda tutarak vücut yağ oranını düşürmektir.
    kalori hesabı da aslında bizim açımızdan çok anlamlı olmaz.
    kalorileri azalttınız diyelim, ama atıyorum tüm kalori ihtiyacını şekerden karşıladınız(uç bir örnek) diyelim. protein almadığınızı varsayalım, tartıda kilonuz düşebilir, ancak yağ oranınız artar.
     
  3. jayjay
    Offline

    jayjay Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Alkol olayı çok önemli, birçok kişinin gözünden kaçan bir noktadır kilo vermeye çalışırken. Paylaşımınız için teşekkürler.
     
  4. muratremix
    Offline

    muratremix Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Kastan çok kaybettiğimi sanmıyorum ancak ölçüldüğümüde söyleyemem. Bölgesel olarak inceldim, bunu farkedebiliyorum. Protein ağırlıklı beslenmeye çalıştım, ağırlık hiç çalışmadım.
     

Sayfayı Paylaş