Wrist Curl Problemi

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve donkisot tarafından 9 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. donkisot
    Offline

    donkisot Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2011
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    82
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    Asagidaki konuda gösterilen Two Arms Palms Down Dumbbell Curl ve Two Arms Palms Up Dumbbell Curl 'i tek kol olarak calisiyorum. Yani iki kol ayni anda degil, cünkü zor oluyor.

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/bilek-t202.html

    Avuc ici yukari (Palms Up) olani nispeten daha kolay yapiyorum. Ancak avuc ici asagi bakar durumda olan hareketi (Palms Down) yaparken problemler oluyor.
    Dumbell'i kaldirirken bas parmagima ani bir aci giriyor. Ayrica ilk setten (15 tekrar) sonra önkolumu sanki sismis ve patlacakmis gibi hissediyorum. 2. seti zor bitiriyorum.

    Neler yapmami önerirsiniz? Agirligi azaltip mi yapayim, tekrarimi azaltayim? Ya da devam mi edeyim?
     
    Azi bunu beğendi.
  2. voltaj
    Offline

    voltaj Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    934
    Beğenileri:
    259
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    Ankara
    ağırlığı azalt ve nizami yap sorunun ortadan kalkar. güçlendikten sonra kilo yu artırabilirsin.
     
    donkisot bunu beğendi.
  3. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul
    Değerli üyemiz;

    Konunuz ilgili bölüme taşınmıştır.

    Önceki Bölüm : Antrenman:Bodybuilding & Fitness

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme başlık açmaya özen gösteriniz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
  4. donkisot
    Offline

    donkisot Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2011
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    82
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    Aynen dediginizi yaptim bugün. Avuc ici yukari olani 3kg, asagi olani 2kg ile yaptim, yani 1er kilo azalttim. Ikisinde de 15x3 'ü rahat cikarttim. Basparmagimda olusan aci bu kez olmadi ve önkolumdaki basinc hissi daha azdi. Bu his umarim kaslarin gelistigine isarettir.

     
  5. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Başparmağın ile barı ya da dumbbell'ı aşağıdan kavrıyorsan, üzerine fazla yük biniyor olabilir. Hook Grip'i deneyebilirsin. Eğer bu şekilde kavrayamazsan, daha ince bir bar ile dene.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hook_grip

    Senin yapacağın şekil biraz daha farklı olacak ama. Başparmağın da diğer parmaklarla aynı tarafta kalacak.
     
    donkisot bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş