1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Vucudum boyle zayiflamak istiyorum

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve Mentes_31 tarafından 23 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. Mentes_31
    Offline

    Mentes_31 Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Merhabalar ben 16 yasinda 87-90kg 180cm yim.Yarin birgun salona yazilacagim 3ayligina.Zayiflamak istiyorum ama kas kutlemide koruyarak tabiki 10-15kgye yakin vermek istiyorum bel karin kalca ve bacakda fazla yaglanma var.Beslenme seklim evde ne yapilirsa o kurufasulye pilav oluyor kofte oluyor falan sadece kahvaltida istedigimi yiyorum.Hangi programa uymaliyim gittigim salonu bilmiyorum sonra havanda su dovmeyim tecrubeli arkadaslar bana yardim edebilirmi boyle zayiflayip fit vucuda sahip olan abilerimden yorum e yardim bekliyorum lutfen yarin yazilacagim
     

    Ekli Dosyalar:

    • image.jpg
      image.jpg
      Dosya Boyutu:
      66,4 KB
      Görüntüleme:
      166
    CiCiS bunu beğendi.
  2. krxas
    Offline

    krxas Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Bu aslında yine sana bağlı, benim önerim öncelikle günlük kalori ihtiyacını hesaplaman ve buna göre karbonhidrat, protein alımına dikkat etmen. Eğer beslenme alışkanlığını değiştiremezsen, örnek veriyorum önceden 2 tabak yiyordun bunu 1,5 tabağa veya 1 tabağa düşürmen ama kilo vereceğim diye sağlıksız diyetlerden kaçınmalısın.
     
    Mentes_31 bunu beğendi.
  3. Mentes_31
    Offline

    Mentes_31 Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Peki program nasil olmali bu hocalara pek guvenemiyorumda bu forumda var 3-4 ayda 20-30 kg verip fit olmak ben bu surede 15kg vermek istiyorum onlara mesaj attim hicbiri cevap vermedi lutfen yardim edin kardiyo agirlik karisik olmali
     
  4. ReturnOldSchool
    Offline

    ReturnOldSchool Üye

    Katılım:
    14 Mart 2016
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    O kadar kilo vermen cok sagliksiz olur ağirlik calisarak + kardiyo ile ayda 5 kilo vermeyi hedefle bence
     
    Mentes_31 bunu beğendi.
  5. Mentes_31
    Offline

    Mentes_31 Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Tamam abi varsin 5 kilo vereyimde agirlikda calismam lazim belden yukarisina kollari evde calisirim kas kutlesi kaybetmek istemiyorum
     
  6. Mentes_31
    Offline

    Mentes_31 Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yokmu yardim edecek
     
  7. imagine40
    Offline

    imagine40 Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    171
    Beğenileri:
    89
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Trainer
    Korumanı gerektirecek bir kas kütlen yok. Yağ oranın çok yüksek sayılabilir.
    Bol protein, düşük karbonhıdrat içerecek olan bir besleme program seni 4-5 ay içinde farklı bir görünüme kavuşturur.
    Bu sporu 3 aylık görüyorsan boşa kürek çekme tabi.
     
    Mentes_31 bunu beğendi.
  8. Mentes_31
    Offline

    Mentes_31 Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Abi malum sinavlarada hazirlanacagim tabiki 3 ayda bitirmem ama aralikli yapacagim kesin
     
  9. Emreclk52
    Offline

    Emreclk52 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    yapacağın şey çook basit ben senden daha kötüydüm ne doktora gitim nede başka birşeye kendi kafamdan birşey uydurdum istediğim kadarda yedim ama abur cubur arada yiyordum abanmıyordum eskisi gibi mesela cipsi unut zaten arada çikolata vb tarzı mesela öğle yemeğini yedin az birşey yedin atıyorum 100 kalori (şunuda söyleyeyim zayıflarken hiç kalori hesaplamadım) sende şöyle yapacaksın evine birr ip alacaksın istersen alma tabi bir sürü kardiyo hareketleri var ne kadar yediysen o kadar kardiyo hareketleri yapacaksın günlük daha fazla yeme hissi gelebilir çünkü vücut senden enerji isteyecek haliyle baktın olmuo ye bida yap böle devam et zaten bi zaman sonra alışacaksın ve yeme hissi çok az gelecek (masada yerken diyeceksinki bak çok yiyorum bide bunun çalışması var az yemeliyim vücudum bunlada idare eder.Böylece emin ol vücudunuda iyi kontrol etmiş oluyorsun :) ) kolay gelsin zor bi çalışma değil ne kadar yersen o kadar çalışacaksın istersne kalori hesaplayabilirsin tabi ama çok da ihtiyacın yyok kendi kafandan şu kadar çalışmalıyım de baktın olmuyor kalori hesapla bi kaç gün yaptığın hareketlerin kaç kalori yaktığını yediğin yemeklerin kaç kalori getirdiğini hesapla (mesela 20 dk ip atlamak 600 kalori yakar) en iyi kalori yakan spor yüzmedir sana yüz demiyorum yüzmenede gerek yok zaten sadece aklında bulunsun baktın olmuyor yüzersin artık napalım bol bol yüzersin
     
    Mentes_31 bunu beğendi.
  10. Mentes_31
    Offline

    Mentes_31 Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yuzmede zayiflanmaz diyorlardi abi bide yuzmeye gidiyorum arada kulac atiyom sonra bos bos egleniyorum yani zevk icin :) agirlikla kardiyo karisik dusunuyorumda bjraz taktigr ihtiyacim var antreman sonrasi besleniyimj saatler nasil olsun falan tesekkur ederim yorumlari icin
    --- Mesaj birleştirildi, 24 Temmuz 2016 ---
    Tesekkur ederim yorumun icin aklima takilan birseyde var simdi abi benim belim kalca ve bacaklarim daha yagli ben simdi spora gitcem az da bogazdan kescem peki dengeli olarakmi verecem vucudumdan mesela az da olsa V sekline girecekmiyim
    --- Mesaj birleştirildi, 24 Temmuz 2016 ---
    Abi 5kg tamamda giden et olsun yag olsun ramazanda diyetle verdim diyet dedigim daha az yedim 5kg 7kg verdim kendiliginden gitti acta kalmadim karnim sanki az gittide oyle yag gitmedi yani
     
    Son düzenleme: 24 Temmuz 2016
  11. ReturnOldSchool
    Offline

    ReturnOldSchool Üye

    Katılım:
    14 Mart 2016
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Bel ve karindaki yaglar en son giden yaglardir maalesef zamana ve disipline ihtiyac var proteini ve agirlik antremanlarini sakin aksatma
     
    Mentes_31 bunu beğendi.
  12. Mentes_31
    Offline

    Mentes_31 Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Peki 15kg gibi versem yani ideal kiloma ulasinca is olmus olur degilmi
     
  13. imagine40
    Offline

    imagine40 Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    171
    Beğenileri:
    89
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Fitness Trainer
    Kilo verirken yağların en fazla nereden gideceğine biz karar veremiyoruz.
    Seninde bahsettiğin gibi sadece ezberden 10-15 kilo verip hala bel gölgesi yağlı olan fakat yüzü zombiye dönmüş kişiler gördüm .)
    Kimide yüzden hiç zayıflamaz fakat vücudu sıskadır. Tartıda gördüğün rakama değil vücudunu takip et.
     
    Mentes_31 bunu beğendi.
  14. Mentes_31
    Offline

    Mentes_31 Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    En cok korkugum seyde o ya bel kalca durursa dahada kotu olur dengesiz olur eskiine gore
     
  15. ReturnOldSchool
    Offline

    ReturnOldSchool Üye

    Katılım:
    14 Mart 2016
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Ona sen kendin karar vericeksin aynaya bakip..
     
  16. Mentes_31
    Offline

    Mentes_31 Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Program nasil olsun peki agirlik sonrasi kardiyomu agirligami yogunlasayim kardiyoyami ayrica sirt omuz karin gogus kol kasi calismak istiyorum bacak kalcayi eritmek istiyorum . ve en onemlisi bu bel gitse keske bel kalca bacak en buyuk derdim
     
  17. ReturnOldSchool
    Offline

    ReturnOldSchool Üye

    Katılım:
    14 Mart 2016
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Twist yap belin icin bacak ve kalca icin bisiklet ilk agirlik ant sonra kardio yap
     
    Mentes_31 bunu beğendi.
  18. Mentes_31
    Offline

    Mentes_31 Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Umarim hocam iyi program verir belediye salonuna gidecegim malesef
     
  19. Emreclk52
    Offline

    Emreclk52 Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    yüzmede zayıflanmaz diyenleri buraaya davet eder misin araştır istersen en çok kalori yakımına yardım eden spor yüzmedir doğru düzgün yüzme hocanın öğrettiği şekilde yüz hem eğlencelide olacaktır stres atarsın
     
  20. Mentes_31
    Offline

    Mentes_31 Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Tesekkur ederim hocamin verdigi programi atarim yeni konuda acarim yorumlarinizi ve tavsiyelerinizide almak istiyorum
     

Sayfayı Paylaş