TTTT Beslenme Günlüğü

Konusu 'Beslenme Günlüğü' forumundadır ve TTTT tarafından 4 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. TTTT
    Offline

    TTTT Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2013
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    Merhaba arkadaşlar boy 176 kilo 71-72 arası şuan Hedefim yağ oranını düşürüp aynı zamanda kas kütlemi birazda olsa arttırabilmek.Yağ oranım %13 14 civarı şuan itibari ile karın kaslarını belirginleştirmek istiyorum bel ölçüsü 80 şuan biraz daha inceltmeye çalışacağım diğer ölçüler 127 omuz 106 gögüs 37 kol 57 bacak beslenme programımda şöyledir :

    sabah : 3 yumurta + 4 çavdar ekmeği

    arada 100 gr yulaf + 300 ml süt

    ögle 100 gr tavuk + 3 çavdar ekmeği

    ara 100 gr tavuk + 3 çavdar ekmeği 100 gr yoğurt

    akşam : 100 gr makarna + 50 gr lor peyniri

    antrenman günlerinde yaklaşık 2 litre su tüketiyorum.Tavuk olmazsa yerine ton balığı vs makarna yerıne bazen bulgur pilavı veya pirinç tüketebiliyorum haftada 1 gün of günüm var ne canım çekerse onu yiyorum.Arada çorba vs içiyorum sağlık açısından.Programımda eksik veya fazla gördüğünüz bir yer varsa tavsiyelere açığım.
     

Sayfayı Paylaş