Tavsiyelerinize ihtiyacım var lütfen yardım!!

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve serdarincedal tarafından 16 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. serdarincedal
    Offline

    serdarincedal Üye

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Boy 186 Kilo 80 Yaş 22

    Arkadaşlar dönem dönem de olsa vg tecrübem var. Ancak daha tecrübeli arkadaşlarımın da tavsiyeleri benim için çok önemli.

    Sorun: Göbek bölgemde yağlanma mevcut. Sizce ağırlık antrenmanından sonra cardio girmelimiyim? Diyet olarak da nasıl beslenmemi önerirsiniz ki göbek bölgemi kontrol altına alabileyim. Şimdiden değerli yorumlarınız için saygılar. Teşekkür ederim
     
  2. serdarincedal
    Offline

    serdarincedal Üye

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
  3. tigerrr
    Offline

    tigerrr Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    307
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    2. Üniversitesini okuyor
    Bir insan göbek bel kalça vs. o bölgelerini cardiosuz eritebilir. Nasıl mı tabiki squat sayesinde. 6 hafta boyunca düzenli şekilde bacak idmanlarını yap squat 4x25 set yapacaksın diğer hareketler 15 tekrar olacak. farkı göreceksin Ve şeker çiko un yağı kes tamamdır. Dediğim gibi tek çare squattır.
     
    serdarincedal bunu beğendi.
  4. serdarincedal
    Offline

    serdarincedal Üye

    Katılım:
    20 Mart 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Tavsiyen için çok teşekkür ederim. Deneyeceğim
     
  5. Helldorad0
    Offline

    Helldorad0 En iyi tartı aynadır Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    309
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    mağmur
    tigger'İn de dediği gibi bacak çalışmak kardiyoyu solda sıfır bırakıyor. ama yapabilirsen ( eğer definisyon programına sahipsen ) ağırlık antremanı sonrası 20 dakikalık düşük tempo kardiyo işini çabuklaştırır.
     

Sayfayı Paylaş