1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Tatmin etmeyen 3 Ay.

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve Blackice tarafından 22 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. Blackice
    Offline

    Blackice Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Spora başlayalı 2 ay 3 hafta oldu. arada aksaklıklar oldu tabi 2-3 hafta 1 kere falan gidebildim bazen derslerden falan dolayı.

    Ama bu gelişim beni hiç tatmin etmedi. 3 ayda daha çok gelişirim diye bekliyordum. fotoğraflara bakınca neredeyse hiç gelişme yok:(
    53 kilo başladım şuan 59 kiloyum. 2 ay hardline pro gainer 1 ay da ultimate nutrition serios mass kullandım ve devam ediyorum.

    çok iyi beslenemiyorum ve hayatım bir hayli düzensiz. bu sebeplerden tatmin edici gelişme yaşamadığımı düşünüyorum.

    fotoları yanyana koyunca yine bir kaç şey çıkıyor ama anca dikkatlice bakınca:S
    bir de belimde simetri bozukluğu var doğuştan. onu da farkedersiniz fotoğraflardan heralde. siz söylemeden ben söylim dedim farkındayım yani:D

    ben bir de sizin yorum ve tavsiyelerinizi almak istedim.
    teşekkür ederim.

    ölçüleri ve programımı da yazayım;

    başlamadan alınan ölçülerle 2. ayda alınan ölçüler. 3. ayın ölçüleri haftaya alınıcak.
    omuz 104 108 110
    göğüs 84 86 90
    kol 23 26 27
    bel 69 70 72
    bacak 44 46 47

    programım da haftada 2 gün kol omuz arka kol
    haftada 2 gün de göğüs kanat ve bacak şeklinde.

    teşekkürler.

    mayolu olanlar eski hallerim bu arada belli de söyleyeyim dedim yine:)

    [​IMG]
     
  2. MrBiceps
    Offline

    MrBiceps Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Çanakkale
    2-3 ayda zaten öle çok bi gelişme bekleme ama ilk haline göre biraz hacimlenmişsin göğüs ve kollar belli olmuş o yönden yağsız olmanda avantaj devam et 2 ay sonra tekrar fotolarını yolla gelişmini izleyelim iyi sporlar
     
  3. princeoff
    Offline

    princeoff Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bencede 3 ay cok erken.artı sen zaten yazdıkların dogruysa ılerleme kaydetmıssın 3 ayda kol 4 cm genıslemıs.ve tam randımanlı calısamıyorum dıyosun.ben 3 sene evvel 52 kıloydum suan 73 kıloyum.sıgarayı bıraktım ve kılo aldım.sıgara kullanıyorsan kesınlıkle bırak.bana kızma ama nankörluk yapma.ilerleme kaydetmıssın
     
  4. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul
    Selamlar,

    2,5 ayda kat ettigin yol bence tatminkar olmalı. beklentin eger 2 ay icinde 130 cm lik omuzlara ve 40 cm lik kola sahip olmak ise, onu ancak filmlerde yada rüyanda görürsün. Bu spor sabır emek ve azim istiyor...
     
    Scoobz bunu beğendi.
  5. UnderStay
    Offline

    UnderStay Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bende diğer arkadaşlarla aynı düşüncedeyim çünkü 3 ay çok erken sayılır ve ayrıyeten bu işler pek anlamama rağmez göz var vicdan var kardeşim gelişme kaydetmişisn toplanmış vucudun çalışmaya dewam derim ;)
     
  6. Blackice
    Offline

    Blackice Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    sağolun arkadaşlar açıkçası dedikleriniz moral oldu ama
    ben tabiki devasa olmayı beklemiyordum. en azından yanyanya koyunca bir nebze daha farkedilsin isterdim. teşekkür ederim yorumlar için.
     
  7. zhu.zhq
    Offline

    zhu.zhq Üye

    Katılım:
    27 Mart 2009
    Mesajlar:
    999
    Beğenileri:
    338
    Ödül Puanları:
    73
    zaten devasa olmak çok zor bişe isteyenler olamıyor öyle oyuzden endişen olmasın alabildiğine hacim kazanmaya çalış.
     
  8. Blackice
    Offline

    Blackice Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    aminoasite başlamayı düşünüyorum ne dersiniz acaba?
     
  9. Scoobz
    Offline

    Scoobz Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    895
    Beğenileri:
    352
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay

    tamamen katılıyorum VE bu sporu sadece hemen şişmek büyümek için değil spor olarakta düşünsene ? sen spor yapıyorsun 2 aydır ve vücudun değişecek bak sen şu işe ? arkadaşım sabırlı olman lazım yoksa bu spor sana göre değil, soğutmak için demiyorum ama sabırsızsan bu spor sana göre değil ama ben sabırlıyım diyorsan yapacağın; bench_Oweightlifterdumbelllls kolay gelsin ;)
     
  10. usd61
    Offline

    usd61 Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Trabzon
    bunu defalarca yazdım bir daha yazayım, bu sporda 1 sene bile çok az bir süredir. beklentilerin bilim ışığında olması gerekli. kulaktan dolma şeylerle istediğine ulaşamazsın. önce neyin ne olduğunu bilmelisin sonra plan yapmalısın. amino asite başlamayı düşündüğünü söylüyosun. bunu söylemenin tek sebebi var. çok az bilgiye sahip olman, beslenmeyi bilmeyen biri bodyci olamaz.
    " - ben bodyci değilim zaten, biraz toparlamak istiyorum kendimi" diyosan, ben de zaten onun için konuşuyorum. beslenme beslenme beslenme!. gelişim istiyosan ister bodyci ol ister ...ci ol, beslenme kurallarını ve ne yapman gerektiğini bilmez isen, "boşuna kürek çekme" tabirindeki kayıkçı olursun.

    senin bir kere kafandaki myth leri yok edip kendine bi hedef cizmelisin. ve bunun süresini uzun vadeli tutmalısın. çünkü kısa vadede dediklerinin olması için farkli bir dünyada, gelişimin harkulade olduğu bir yerde olman gerekli. oysaki dünyada gelişim, arzu ve isteklerin hemen olmadığı bir yer. kısa sürede bu işler olmaz yani.

    beslenme bölümü ve yeni başlayanlar bölümlerindeki yazıları okuyup bilgilenmelisin. hadi kolay gele.
     
    lionking35 bunu beğendi.
  11. Blackice
    Offline

    Blackice Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    öyle bir yazmışsın ki kendimi hocam 3x8 diyor ama ben ona rağmen 3x30 basıyorum yine gelişemiyorum diyen çocuk gibi hissettim:D

    ben bu sporu 2005den beri kaç kere yapmaya çalıştım bilemezsiniz. hep yarım kaldı birşey oldu. bu sefer gerçekten bilinçliyim, beslenmemi tam olarak düzenleyemesem de oldukça dikkat ediyorum. gainer kullanıyorum çok yararını görüyorum kilo alıyorum.

    3. ayımı doldurduğum için ek suppelement kullanayım diye düşünmüştüm. kas gelişimim hızlansın istedim o yüzden aminoasit diye daldım konuya.
     

Sayfayı Paylaş