sustanon+prımebolan kurune basladım lutfen yardımcı olun?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve sirzo tarafından 9 Şubat 2006 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. sirzo
    Offline

    sirzo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben sustanon ve prımebolan kurune basladım ve toplam 3 hafta yaptım.haftada 1sustanon 2prımebolan. jınokomas la ılgılı bı ılaca almadım goguslerımde bı buyume olurmu novaldexs alam gerekıyomu lutfen cvp yazın. sonucta cok kısa bı kur yaptım toplam 3 hafta.boyum1.80 kılom 80
     
  2. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    bu gibi yuz tane başlık var formu oku (daffy gormesin :D )
     
  3. sirzo
    Offline

    sirzo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    formda okumadıgım yer kalmadı kafam cok karıstı. benım tek bılemk ıstedıgım boyle bı kurde gogusumde jınekomas olabılırmı bısey kullanmalımıyım?
     
  4. procu
    Offline

    procu Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2005
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kardeş bak şimdi: Bu steroid fikrini kimden aldıysan git ona sor diyeceğim ama neyse. Yahu sen ve senin gibi kardeşlerim hiç acımıyor musunuz kendinize. Daha kür nedir, steroid nedir, etkileri ve yanetkileri nelerdir, herhangi bir olumsuz gelişmeye karşı alınabilecek önlemler nelerdir, kür sonu tedavileri nelerdir vb. soruları cevaplayabilecek bir bilgi birikiminiz olmadan Sustanon felan kullanmaya nasıl cesaret edebiliyorsunuz. Bence yol yakınken hemen bırak bu ilaçları. Ayrıca sen kürü devam ettirdiğin taktirde mi yoksa üç hafta sonunda mı jinekomasti tehlikesinden bahsediyorsun anlayamadım. Eğer kürü bıraktıysan ve şu ana kadar bir jinekomasti belirtisi olmadıysa bundan sonra da olmaz merak etme. Yok küre devam ediyorum diyorsan o başka yani kullandığın Sustanonun miktarı ve senin bünyene göre değişir. Senin vücudun çabuk yağlanan şişman olmaya aday bir yapıda değilse ve haftalık Sustanon miktarını 250 nin üzerine çıkarmadıysan Jinekomasti olman çok düşüktür.
     
  5. sirzo
    Offline

    sirzo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    procu ilgilendıgın ıcın oncelıkle tesekkur ederım, dedıgın kadar bılgısız degılım ve bunu yapan hocamda 2 kez turkıye sampıyonu oldu ve ben bayadır bu ısın ıcındeyım ama burda okuduklarım cok kafamı karıstırdı onun ıcın sordum ben cok hafıf bır kur yaptım ve 3.haftam ve kürüm bııtı hatada 2prımebolan 1 sustanon oldumve bu 3 hafta surdu toplam ve bu son haftamdı sence bu baslangıc ıcın yeterlı bı kurmu? haftada 1 tane prımebolan a devam etmem dogru olurmu sence yoksa bukadar yeterlımı?bu arada destek olarak omege 3,apikobal,1000 lık c vıtamını alıyorum. 3 hafta yeterlı dedıler ama burda yazılanlardan yeterlı olmadıgı anlamını cıkarıyorum sence 2 hafta daha prımebolana devam etmelımıyım? tesekkurler
     
  6. sirzo
    Offline

    sirzo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ayrıca bısey daha sormak ıstıyorum emın olmak adına? primebolan ın jınekomastı rıskı yoktur dımı?
     
  7. Karasan
    Offline

    Karasan Özel Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.597
    Beğenileri:
    2.069
    Ödül Puanları:
    0
    Bir cok ilac etkisini 3-4 hafta sonra gostermeye baslar, sen diyorsun 3 hafta yaptim biraktim.
    Aslinda iyi yaptin, yan etkiside cok az olur ve hatta belki olmaz bile.
    Burada okudugun kurler sonuc verir, ama yan etkileride vardir.
    Simdi eczaneye gidip icindeki seytani oldurmek icin iki igne yapmissin, bence bununla kalirsan daha iyi, zira yaptigin kurden, ve sordugun sorudan cok bilgisiz oldugun anlasiliyor.
    3 hafta ilac almaya, "kur" yapmak denmez.
    Kur sistemli bir seydir, baslangic, gelisme ve sonucu bilerek yaparsin.
    Gerekli hallerde, vucudunun reaksiyonuna gore oynamalar yaparsin.
    ama sen, bitirdim ama devam etsem mi, ne yapsam diyorsun...
    Kurler 8-12 haftalik olur benim bildigim, ama bilmeden ve daha onemlisi bazi seyleri goze almadan girme bu islere, benden sana arkadas tavsiyesi...
     
  8. atescem
    Offline

    atescem Yeni Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2005
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    primobolanın jineko riski yoktur
    sustanon da vardır fakat nolvadexle önlenebilinir.
    yanlız arkadaşım ben sana bişey diiim böle kür olmaz yani 3 haftalık bişey olmaz boşu boşuna vücudunda delik açmışın yani:)))primonun etkisi zaten 8 hafta kullanımdan sonra (en az 8 hafta) kendini hissettirir.tamam sustanon ve primo kürü olur ufak bir kür ama bunu bari 8 hafta dvm etseydin...madem yapıyosun...



    ama sitede herkesin dediği gibi yapma en iisi:))) :D :) :lol:
     
    martinez35 bunu beğendi.
  9. TANTO
    Offline

    TANTO Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2005
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    bölge yöneticisi
    Yer:
    ADANA
    Bence bu soruları sana bu kürü yaptıran 2 defa Türkiye şampiuyonu olan hocana sorarsan daha iyi olur.
    Daha çok aydınlanırsın. ;)
     
  10. sirzo
    Offline

    sirzo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar herkesın cvpları ıcın oncelıkle tesekkurler ama herkes farklı bısey soyluyor ben bu forum a gırmeden once kafam rahatıı buraya gırdım ııce kafam karıstı :) bana hocamın soyledıgı 3 haftalık kurun yeterlı olacagı soyledı beım kurum bıtmıs degıl bunu aydınlatayım suana kadar 1.hafta 2 prımebolan 1 sustanon oldum 2. haftada aynısı 3. yanı bu hafta 1 sustanon 1 prıme bolan oldumm ve yarın 1 tane prımebolan olup bıtırmeyı dusunuyodum yanı bana tavsıye edılen bu. sımdı gercekten bılgılı kısılere sormak ıstedıgım prımebolan a devam etmelımıyım sustanon kullanmayı dusunmuyorum cunkı, 2 hafta daha prımebolan kullanmam nasıl olur sızce cok ıkılemde kaldım cunkı madem bu ısı gırdım bıraz faydasını gormek ıstıyorum 2 veya 3 hafta daha haftada 1 prımebolan kullansam daha ıı olurmu arkadaslar?
     
  11. atescem
    Offline

    atescem Yeni Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2005
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    senin yaptığın bu planda hiç bi etki göremessin eğer sustanon kullanmaktan vazgeçtiysen...
    primobolan kullanabilrisin ilk kür için idealdir...
    fakat 100 mg falan olmaz 200 mg.en iii etki içinde 300 mg alman lazım haftada tabi bunu toplam 8- 10 hafta yapman yeterli olacaktır.çünkü zaten ilk kürün sanırım...

    fakat bunu sustanonla kullanırsın yani susta+primo yaparsan aldığın sonuç çok daha ii olur...
    tabi bu ilk son hiç farketmez kür sırasında ve birimnde çok ii beslenmen lazım protein karbonh. alımını üst seviede tutman lazım.ii beslenme sonucun da kür sırasında aldığın olmulu etkileri çoğunu muhafaza edebilirsin
     
  12. sirzo
    Offline

    sirzo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beslenmeme cok dıkkat edıyorum 6ogun yemeye calısıyorum proteın karbon hıdrat agırlıklı, gunde 10 tane 2000 lık amıno alıyorum ve proıteın tozuda kullanıyorum.sustanondan urktum acıkcası bırazda jınekomastı rıskınden dolayı cunkı novaldex falan kullanmıyorum, artık haftada 2 prımebolan daha olsam daha ıı sonuc alırım heralde? bekı prımebolan kullanurken c,b,ve omega harıcınde bısey kullanmam gerekırmı?
     
  13. atescem
    Offline

    atescem Yeni Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2005
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    sirzo

    eğer steroid olayını kafana koyduysan bnm sana tavsiem

    8 hafta sustanon 250 mg

    10 hafta primobolan 200 mg

    ilk kür için sayılır bu ağır bi kür değil.8 haftalık 250mg sustanonla hiç bişey olmaz aslında ne hcg gerekir nede nolvadex fakat bünyen yapın kilo almaya yağlanmaya elverişliyse ozman kür sonuna doğru bi nolvadex takviesi yapmanda yarar var...


    tek primobolan düşünüyosan

    10 hafta 300 mg primo...

    bence risk bakımından ikiside eşit sayılır...etki bakımından ise sutanonlu kür çok daha ii.bak tekrar sölüyorum ikiside ufak kürler ilk kürler sayılır...bence ilkini yap ama aklına yatmadıysa primoda işini görür... haydi kolaygelsinn
     
  14. sirzo
    Offline

    sirzo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gercekten tesekkur ederım baya aydınlatıcı cvp oldu saol arkadasım ama fazla rısk alamk ıstemıyorum sadece prımebolan olcam 2. soyledıgın daha kafama yattı bıraz jınekomastı rıskınden korkuyorum bıde testesteron sevıyemle cok fazla oynamak ıstemıyorum 3 tane oldum bu bana yeter prıme bolanla devam edıcem onerılerın ıcın saol bu arada cıft kas antreman yapıyorum, ve haftada 5 gun gıdıyorum.
     
  15. sirzo
    Offline

    sirzo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ve prımebolan a devam ettıgım surece novaldex e gerek kalmaz dımı
    ? bu jınekomas ısı ne ya kafam karıstı ııce kımı olur yazmıs kımıolmaz
     
  16. PUMP
    Offline

    PUMP Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2005
    Mesajlar:
    666
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    sirzo

    sana bir tavsiye verim niye okumuyorsun forum`da?

    hersey yaziyor nolvadex clomid hcg-pregnyl kur den sonra nasil alacani ve kac mg ve kac gun sonra

    niye hic kimse ønce okumuyor ve kur aliyorlar birsey bilmedik anda hic anlamiyorum

    durmadan aynisini yaziyorum ama herzaman ayni cevap geliyor

    kur yapanlar ben kure basliyorum napacam?

    bøyle bir baslik olur mu :cry:


    saygilarimla
    PUMP
     
  17. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.062
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Kür sonu ile ilgili ne yapilacagi hakkinda yakinda bir yazi yazacam.

    Egerki meme ucunda kasinma olursa, hemen nolvadexe baslamalisin. Sustanon kullanacaksanda kür sonunda PCT yapmalisin.. (kür sonu tedavi) bunuda Nolvadexle yapabilirsin, jino icin degil ani dusus olmamasi icindir. Yazilar var mevcut forumda.

    Yakinda bu sorularin hepsine aciklik vermeye calisacam, cünkü cok tartisildi ve soruldu.
     
    BamBam16 bunu beğendi.
  18. sirzo
    Offline

    sirzo Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2006
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pump azarlasaydın!! bıde ya bı sekılde basladım ve benden daha ıı bılen bıkac kısıden bıkac sey ıcın yardım ıstedım sen benı kara cahıl sanıyosun heralde ama hayatımda hıc duymadıgım seyler okudum burda ve gercekten kafam karıstıgı ıcın sordum, merak etme baslamadan cok arastırdım ve genede bılmedıgı seyler cıkıyoru ınsanın herseyı hemen ogrenemıyosun bu benım hayatımda ılk kur denemem gercekten buraya soru sormaktan vaz gectım artık ınsanlar bı garıp bılgılendıreceklerı yerde azarlıyo sıze soruyoruım sız nasıl ogrendınız dogdugunuzdamı? genede herkese tesekkurler
     
  19. atescem
    Offline

    atescem Yeni Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2005
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    primobolan kullanımdan naovadexe gerek olmaz.sirzo fazla kurcalama primobolan steroidler arsında en zararsızıdır fazla kurcalama işte kafaya koyduysan kullan bu kür bile değil aslında çünkü tek ilaç kullancaksın...


    10 hafta 300 mg primo uygula...

    bunu yan etkilerine gelirsek:kendini en fazla hissettirecek olan tahminen saç dökülmesi olabilir...
     
  20. rafet78
    Offline

    rafet78 Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    deutschland
    atescem heralde bisey dikkatinden kacmis kur sonuna dogru nolvadex takviyesi yapmanda yarar var yazmisin.
    adam jineko olduktan sonra nolvadex in ne faydasi olacak kurun sonunda.8 hafta sustanondada bu risk var.
     
    Yigit_ bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş