su ihtiyacımı sebep acaba?

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve ozan119 tarafından 5 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ozan119
    Offline

    ozan119 Yeni Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    554
    Beğenileri:
    178
    Ödül Puanları:
    0
    ben bir yıl vg den sonra 3 aydır amino protein ve hardline arginine kullanıyorum ama 3 ayda 2 kere küçük tuvaletim sapsarı geldi ama tamamen sapsarı acaba bu o gün suyu eksik aldığım içinmi olmuştur genelde dikkat ediyorum ama bol su almaya endişelenicek bi durum olabilir mi?
     
  2. oniks41
    Offline

    oniks41 Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2011
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    0
    idrar yaparken yanma , ağrı oluyor mu? ya da böbreklerinde,idrar yollarında ağrı var mı?
    eğer ağrı yoksa korkma.zaman zaman küçük abdestin sarı gelmesi normaldir.
    Bol su tüketmeye devam et.Çünkü suplemetler olduğu gibi böbreğe yük bindiriyor. Birde çok uzun zamandır kullanıyorsan 1 hafta ara ver
     
  3. ReveR
    Offline

    ReveR Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2010
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    idrar rengi sarıysa sıvı tuketiminin az oldugundandır eğer hafif sarıysa sıvı eksikliği yok ama gerekli kadarda sıvı almıyorsun demektir ama beyaz ise gerektiği kadar sıvı alıyorsun demektir. ama yanma ağrı kan gibi sorunlar varsa ürolojiye git bence
     

Sayfayı Paylaş