Steroid kullananlarda cinsel problemler. Karşı cinsle tavla mı oynayacağız ?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve saykopat tarafından 19 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 9 üye.
  1. saykopat
    Offline

    saykopat Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar steroid kullananlarda cinsel sorunlar ve erkekliği kaybetme olayı hakkında bilgisi olan var mı ?

    Ben steroide karşıyım ve kullanmayı düşünmüyorum ama merak ettiğim konu şu; Vücudu zaten sağlık için ve dikkat çekmek için yapıyoruz. Yani karşı cinsin dikkatini çekmek için thums: Fakat testisler öldükten sonra karşı cinsten biriyle muhabbet mi edicez anlamadım ?
     
  2. pozitronn
    Offline

    pozitronn Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    712
    Beğenileri:
    1.788
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    Adana
    forumda genç yaşta küre başlayan ve karşı cinsle benden iyi bilardo oynayan çok arkadaş var :D
     
    saykopat bunu beğendi.
  3. Karakaş
    Offline

    Karakaş Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    103
    arabayı da yanlış sürerseniz kaza yapar ölürsünüz. bunun gibi düşünün.
     
    fernandes ve saykopat bunu beğendi.
  4. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    ne sacma bı konu ve gerkesız

    madem senın olayla alakn yok neyını merak edıyosun zaten kur yapan bunun yan etkısını bılmem nesını bılıyor

    16 yasında ılk kurumu yaptım yılalrdırda hep yaparım son 3-4 ay harıc steroıdsız spor yaptıgımı bılmem

    ne cınsel sorunum var ne bsıey

    steroıd yuzunden olusna tetsıs kuculmesı gıbı problemler kalıcı degıldır yanı cınsle ıstekte azalma olayı olsa bıle kalıcı dgeıldır

    zamnla duzelır

    cok cok cok cok coooookkk ufak bır ıhtımal duzelmez belkı ama oda sorunu cozen baska ılaclarla cozulur eskıye donulur
     
    sultanmehmed ve ZeusS_ bunu beğendi.
  5. GencGrafiker
    Offline

    GencGrafiker Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.002
    Beğenileri:
    1.135
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    Kocaeli
    Böyle konuları Danny Boy a bırakalım direk :D
     
  6. serkan1984
    Offline

    serkan1984 Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2006
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    340
    Ödül Puanları:
    0
    herkesin ilaça verdigi tepki farklı olabilir normal agrı kesiciler gibi düşün , bazısı günde 10 tane agrı kesici alır hiçbir yan etki hissetmez , bazısı ise yarım tablet alır bütün yan etkilerini hissedebilir , anaboliklerde böyle , her alan erkekligini kaybedecek diye bişey yok , zaten kür bittikten sonra tedavi uyguluyorlar.....he çok mu masum kesinlikle degil , yanlış kullanımda veya aşırı dozda başa bela olabilme ihtimali yüksek , yabancı forumları okuyorum oradaki arkadaşlar buradaki steroid kullananlardan daha objektif , sayısız sertleşme sorunu yaşayan veya uzun süre erkeklik hissetmeyen var , türkiyede erkeklik cinsel organın işlevini yerine getirip getirmedigiyle ölçüldügü için , çokta samimi cevaplar bekleme
     
  7. CarpeNoctum
    Offline

    CarpeNoctum Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2009
    Mesajlar:
    703
    Beğenileri:
    1.309
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    Zimbabwe
    Ne alaka kardsm bu sporla uğraşan herkez karı kızın ılgısını cekmek ıcınmı yapıyor ? Neden genelleme yapıyorsun ki , gerçi konu saçma ben niye buna taktıysam.

    Not: Sivri zeka biri çıkıpta erkekler ıcınmı yapıosn die laf sokmaya calısmasın sapına kdr heteroyum :)
     
    ZeusS_ ve Danny Boy bunu beğendi.
  8. hogan
    Offline

    hogan Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    1.251
    Ödül Puanları:
    103
    kız tavlasında iddialıyımdır
     
  9. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    yanı mesela ben kendımden ornek verım ebn bu sporu sırf zevkıne yapıorum

    ole karı kzı ıcın bısey yapmama gerke yok zaten obez bıle olsam bır cok kızla bırlıkte olabılırım pek ole bır sıkıntım yok

    aksamları su an kız arkadsım benım evımde yasadıgı ıcın ole bır yere cıkmıorum e zaten 7-8 den sonra canımda sıkılıor evde bende aksamları bır syler olsun dıye spora gıdıyorum

    benı tanıyanlar ole pek ozenlı olmaıdgımı bılır yanı bu konularda zevkıne yapıorum

    zaten ben bu sporu karı kız ıcın yapanları anlamıorum ne gerke var kı ayluık 200-300tl buraya harcıcagına gıt ustune basına guzel seyler al . bıd ekılo ver az duzgun olsun kılon gıydkleırn yakıssın zaten kızlar bakar sana

    benım kolum bugune kadar son 4 senedır hıc 44 un altına dusmedı ama ben kaslıyım dıye ebnle brılkte olan bı kız bılmıorum yok zatne o tur bır kız turu

    konu bastan asagı sacmalık zaten

    ben steroıd almadıgı halde bu konuda yorumda bulunanları hıc anlamıorum yau sanane sen alıormusu hayır brak alanlar dusunsun

    yanı bu zengının malı zuhurdun cenesını yorarmıs mısalı alanalr bu kadar konusmuyor arasında ama almayan herkez ooo masallah

    ben cınsel olarak steroıd yuzndne hıc sorun yasmadım ama yasayan tanıdım tren yuzunden bı abımız sertlesme sorunu yasamıstı bı kac uzman gezdıkten sonra bır profesor kendı halıne brak 4-5 aya duzelır dmeıstı kı ole oldu zatne

    dusen testo ve kuculen testısler maks 1 yıl ıcınd eskı halıne doner

    kı su var cınsel gucle testıs buyuklugu arasında yada testosteron oranıyla testıs buyuklugu arasında bır baglantı yoktur
     
    hogan bunu beğendi.
  10. ZeusS_
    Offline

    ZeusS_ Yeni Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.123
    Beğenileri:
    1.924
    Ödül Puanları:
    0
    1) Bu sporu kendi beğenimiz ve kendimize olan saygımız için yapıyoruz, bunun başlığı var hatta çoğunluktan bu görüş gelmişti, hatta başlarken belki evet öyle bir niyetim vardı ama işin içine girince değişti tutkunu oldum şeklinde itiraflar bile vardı...

    2) Streoidleri genelde genetik sınırımız bittiği zaman kullanıyoruz, yaşı genç olanlar (yani 15-20) ise daha sağlam bir alt yapı için alıyor.
    Yani laf olsun diye iğne vurduğumuz yok!

    3) Hayır karşı cinse ilgisizlik söz konusu değil kullananlarda hatta bazı kürler (hatta %90) tam tersi aşırı cinsel istek bile doğurur.
    Cinsel istek kısmını geçelim, birde cinsel yeterliliğe bakalım; yeterlilik konusunda da hayır hiç bir sıkıntı olmaz Colemann ın kaç çocuğu var?!?!
     
    Danny Boy bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş