1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Spora baslamalimiyim

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve qlaw tarafından 18 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. qlaw
    Offline

    qlaw Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2015
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar bu vücut tipi nedir boy 1.84 kilo 84 ama vücudum çok yağlı galiba ,spor salonuna yazılma arefesindeyim ha birde göğüsler de jineoomasti varmı ona göre spora başlamam mantıksız olur biraz uzun oldu ama benim için çok önemli yorumlariniz simdiden teşekkürler yaş 18 bu arada IMAG1544_1.jpg IMAG1544_1.jpg IMAG1543_1.jpg
     

    Ekli Dosyalar:

  2. FatihKaya
    Offline

    FatihKaya Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2015
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    ÖĞRENCİ
    Yer:
    İSTANBUL
    Kardeşim bence spora başlamalısın sporun bahanesi olmaz önce başla herşeyi yoluna sokarsın ;)
     
  3. qlaw
    Offline

    qlaw Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2015
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Usta baslicam inşallah ama bu göğüs korkutuyor eğer yaptıkça kötüye gidecekse çok moralim bozulur
     
  4. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.426
    Beğenileri:
    1.016
    Ödül Puanları:
    123
    spora başlamak için bir sorun değil bu yağlanmaya benziyor tahminimce ve sporla birlikte istediğin şekle girecektir..
     
  5. qlaw
    Offline

    qlaw Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2015
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam vallahi içim ferahladi tüm fotoğraflara baktınız demi su en alttaki karsidan çektiğime de baktınız mi ? :) buna yani IMAG1542_1.jpg
     
  6. FatihKaya
    Offline

    FatihKaya Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2015
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    ÖĞRENCİ
    Yer:
    İSTANBUL
    Kardeşim spor yaparak düzeleceğine inanıyorum çünkü tam olarak jinekomastiye benzemiyor
     
  7. qlaw
    Offline

    qlaw Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2015
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Anladım kardeşim peki benim vücut tipim nedir spora başlayınca nasıl bir yol izlemeliyim tamamen kardiyo mu yapayım ?
     
  8. FatihKaya
    Offline

    FatihKaya Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2015
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    ÖĞRENCİ
    Yer:
    İSTANBUL
    Endomorf vücut tipin var ağırlık idmanları yap sonra 15 dk kardiyo eklersin
     
  9. beko15
    Offline

    beko15 Üye

    Katılım:
    10 Mart 2015
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Abi ben 16 yaşındayım o göğüsleden beldede var ergenlik cevizi (geçici jinekomatsi ) deniliyor sanırım yaş ilerledikçe geçiyormuş spora başla yağları yakarsın 1-2 seneye de o şişlik geçer tahminen . Saygılar
     
  10. qlaw
    Offline

    qlaw Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2015
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Peki kardesim biraz klişe olcak fakat düzenli beslenme ve spor ile kaç ayda bu yağları eritebilirim
    --- Mesaj birleştirildi, 19 Aralık 2015 ---
    Kardeşim 18 yaşındayım ve nispeten ergenlik geçti sayılır geçme garantisi yok gecerse senin dediğin gibi ama geçmezse ne olacak
     
  11. sselcuk90
    Offline

    sselcuk90 Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Jinekomastinin asil sebebi vucutta yuksek oransa bulunan ostrojen.. Hormon dengesizligi oluyor. Bence spora baslayip testesteron oranini yukseltmelisin

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  12. sselcuk90
    Offline

    sselcuk90 Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Seker alkol uzak dur bunlardan

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  13. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.426
    Beğenileri:
    1.016
    Ödül Puanları:
    123
    baktım tabikide kardeşim sıkıntı yok merak etme düzelir sporla
     
  14. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.692
    Beğenileri:
    1.884
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    bana jinekomasti gibi geldi belki 1-2 sene içinde düzelebilir ergenliğin henüz bitti denemez çünkü. çalışmaya da en kısa zamanda başla derim daha kötü olma gibi bir durum olmaz. önce yağ yakımıyla başla , şu an skinny fat denen yapıya sahipsin bu yüzden işin zor olacak. 2-3 aylık diyetten sonra hipertrofi için yani kas büyütmek için fazladan yemeye başlarsın.
     
    FatihKaya ve stefan35 bunu beğendi.
  15. qlaw
    Offline

    qlaw Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2015
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Kafam karisti hocam bu jinekomasti forumlarinda falan bakiyorum iste kas yaptim gogus dahada kotu hale geldi falan filan gibi laflar var benim korkum o ama yag oranimi dusurdukce gogusum daha iyi bir hal alacaksa spora baslicam fakat tedirginligim daha kotu olacagi yonunde
     
  16. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.692
    Beğenileri:
    1.884
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    merak etme yağ oranın düşünce daha iyi görünür. bazı pro sporcularda da oluyor , yağsız olduklarından çoğu insan farketmiyor bile.
     
  17. qlaw
    Offline

    qlaw Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2015
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Anladim hocam insallah basliyorum spora kardiyo agirlikli mi spor yapayim
     
  18. qlaw
    Offline

    qlaw Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2015
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Yokmu baska yorum arkadaslar yesillendirseniz :)
     
  19. WATZz
    Offline

    WATZz Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2015
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    başlamaman hata , yapıcağın bölgesel haraketleri youtubede izlemeden gelme .
    Salonda hoca haraketi gösterse bile onun tersini yapan gördüm .
    Squat yapıyo adam bacaklarını daği açmadan az dizleri kırıp bida kalkıyo orda tutamadım kendimi :D
     
  20. qlaw
    Offline

    qlaw Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2015
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam benim durumuma yorumunuz nedir :)
     

Sayfayı Paylaş