Spor salonuna Yeni Başladım Öneri İstiyorum >>

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve asdqwe2 tarafından 1 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. asdqwe2
    Offline

    asdqwe2 Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle yorum yapan yapmayan okuyan okumuyan herkeze selam :)
    (Fitness & body )
    yaş : 19 (2013 de 20 olucak tam ayında :)
    Kilo : 91,9 ( spora ilk başladığımda tartıldım 1 haftadan beri tartılmıyorum )
    Boy : 1.86

    Hayatımda ilk kez spor salonuna başladım.Yaklaşık 15 yaşından sonra sporla ilişkimi kesip pc bağımlısı oldum.Lise hayatımda tek ilgilendigim spor pinpon ( masa tenisi ).
    Spora Başlangıç Tarihi : 25/12/12
    Gittiğim gün sayısı : İlk 3 gün aralıksız ( 31/12/12 ) +1 gittim.
    Bana verilen Başlangıç paketi
    1. 20.dk koşu
    2. 15.dk Eliptical
    3.Bench Press Machina (Gögüs press) 10x3
    4.Dumbell Fly (Yana açış ) 10x3
    5.Shouldes press (Omuz press) 10x3
    6.Front Pull Down (Göğüse çekiş) 10x3
    7.Rowing Mach (Karma çekiş) 10x3
    8. Barbell Curil (Ayakta Ön kol ) 10x3
    9. One Dumbell Triceps Press ( Enseye iniş ) 10x3
    10. Leg Extansion (Ön bacak) 15x3
    11. Leg Curll (Arka bacak ) 15x3
    12.Crunches (Sıkıştırma) 10x3
    13.Leg raises (Yatarak Ayak çekme) 10x3

    Program bu yanlız son 2 hareketi yapacak enerjim olmadıgından listedeki hareketlerin hepsini sadece 1 gün yapabildim.genelde son 2 hareketi pek yapamadım ve enseye iniş hareketini sadece 2 set yapabildim.

    Tavsiyelerini bekliyorum.





    Not : Bir de Yemek konusunda ögrenci usulü bir liste istiyorum tavsiyeler için şimdiden teşekkür ettim...
     
  2. caga
    Offline

    caga Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    138
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Capua
    Daha ilk gidiş ise ki öyle demişsin benim bildiğim ilk hafta kasları alıştırma egzersizleri verilir.Bu amaca göre bu program ağır bence :S 10x2 yeterli olurdu 3. extra bence. bununla devam edeceksen ağırlıklardan kısabilirsin.Birde eğer ilk gün bunu yaptıysan ilk 3 gün aralıksız iyi gitmişsin. ben ilk günden sonra 3 gün uğramamıştım ve kas hamlamasından berbat durumdaydım :)
     
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz ;
    Forumda, ezbere yani sıfırdan diet listesi istemek doğru olmadığı gibi kurallara da aykırıdır.

    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, makaleleri ve üyelerin beslenme başlıklarını okumanızdır. Besinlerin 100gr içeriklerini inceleyip ne kadar protein-yağ-karbonhidrat-vitamin-mineral-sıvı almanız gerektiğini ilgili başlıklardan öğrenip kendi vücut tipiniz, hedefiniz, yaşam tarzınız ve ekonomik durumunuza uygun beslenme programı çıkarınız.
    Hala tereddütleriniz varsa, forumda kurallara uygun başlık açarak üyelerin yorumlarına başvurabilirsiniz.

    ilginizi çekebilecek başlıklar :
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/s...76&postcount=2
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...kni-t8692.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/beslenme-f24.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...r-b-l-f53.html

    Lütfen 1.dakikanızı ayrırak forum kurallarını okuyunuz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş