Spor öncesi ve sonrası beslenme?

Konusu 'Bayanlara Özel - Beslenme & Diyet' forumundadır ve asdfgh1 tarafından 9 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. asdfgh1
    Offline

    asdfgh1 Üye

    Katılım:
    9 Mart 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba, yazılanları görünce yardımcı olabileceğinizi düşündüm :)

    Yarın spor salonuna başlayacağım, 29 yaşındayım, boyum 1,75, 81 kiloyum, masa başı çalışıyorum, spor geçmişim lise yıllarında basketboldan ibaret.

    Yağ oranım %39, üst bedenim normal, kilo basen ve bacak bölgemde toplanmış durumda. Sağlıklı kalabilmek ve bebek sahibi olmak için kilo vermek istiyorum. İsim veriliyor mu bilmiyorum ama malum zincir spor salonlarından birine yazıldım.

    Sabah 6:30 da kalkıyorum, kahvaltı ancak 8:15-8:30 arası, 12:30 öğle yemeği, 19:00 spora başlayabileceğim saat. Buna göre spor öncesi ve sonrası hangi saatlerde nasıl besinler tüketmeliyim fikir verebilir misiniz?

    Malum zincir salonlardan biri dedim, o yüzden antrenörlerin çok vakit ayıramayacağını tahmin ediyorum, antreman esnasında nefes alış/verişe dikkat etmeliyim aklımda olan bu onun haricinde basen eritme ile ilgili nasıl bir çalışma izlemeliyim?

    Çok teşekkürler, iyi haftalar.
     
  2. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Spordan hemen önce bir şeyler yiyip, dolu mideyle antrenmana girmedikçe, ne saatte yediğinin çok önemi yok. Önemli olan günlük toplam tüketim.

    Beslenme için ketojenik diyet tavsiye ederim. Forumda bir çok başlıkta konuşuldur.

    Basen eritme diye bir şey söz konusu değil çünkü belli bir bölgeden yağ yakamazsın, ona genetiğin karar verir. Başlangıç için uzun yürüyüşler ve bol bol bacak egzersizi yapmalısın. Çünkü bacaklar en büyük kas gruplarını barındırıyor. Onları çalıştırmak daha fazla yağ yakımı demek.
     

Sayfayı Paylaş