sorun

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve nimali tarafından 6 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. nimali
    Offline

    nimali Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    arkadaşlar 6 gündür çok iyi bi spor salonuna gidiyorum havuzlu duşlu vb. tüm özellikler var set şeklnde program hazırlandı bana özel içinde koşu ağırlık her türlü çalışmalar var set şekline aklınıza gelebilcek heryerimi çalıştırıyorum 13 aylık üyeliğim ama 2 ay da iyi bişeyler yapmak istiyorum üniversite hayatına başliyacağım için :) ben protein kullanmayı düşünüyodum ama amacım fit olmak şuan 18 im deyim kilo 80 bu gün içerisinde yağ yakıcı ürünler daha cazip gelmeye başladı bana bu gün araştırdım alacağım protein tozu musletech markaydı ama yorumlara bakılınca yağ yakıcı olarak musletech hydroxycut hardcore x stix i düşündüm aklımada yattı ama sorunum şu doğuştan bi masum üfürümüm var kalbimde bunun için konturellerim falan yapıldı 1 yıl öncede ilaçlarımı bıraktım şuan benim için bi sorun oluşturmuyo haftanın 7 günüde spora gidiyorum eğer bu ürünü kullanırsam bi yan etkisi olurmu alerjim yok hiçbirşeye:confused:
     
  2. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Öncelikle sabırsızsınız. Daha yeni başlamışsınız ve hemen supplementlere başvurmaya çalışıyorsunuz. Normalde böyle konuşmam ama 2 ayda istediğiniz supplementi kullanın gelişiminiz bellidir. Kullanmasanız da olur, bu kadar açık ve net.

    Ayrıca kalbinizde sorun varmış, 1 yıldır ilaçları bırakmışsınız ve siz termo. yağ yakıcı kullanmayı düşünüyorsunuz. Sorun yaşar mısınız ? Kimse size yaşarsınız yada yaşamazsınız diye kesin bir cevap veremez. Ama yaşama ihtimaliniz bana kalırsa yüksek. Ve sizin durumunuzda olsam bu tür ürünlere de bulaşmam. Bu spor sabır isteyen bir spordur.
     
    nimali bunu beğendi.
  3. nimali
    Offline

    nimali Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    sabırsızlıkla alakası yok ben sadece kullanmam için öneri istedim o kadar 2. ilaçları bıraktım çünki beni zorlayan bi sorun yok yan etkisi olurmu diye merak ettim alerjim yok diye de belirttim yinede yorum için teşşekürler
     

Sayfayı Paylaş