Sol dirseğim sakat ne yapmalıyım

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve scary tarafından 23 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. scary
    Offline

    scary Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar.forumunuza yeni kaydoldum 2 gündür araştırıyorum evde çalışma programı filan.hiçbir spor geçmişim yok.yaş 19 boy 180 kilo 85.
    göğüs bölgesini ve kollarımı biraz şekle sokmak istiyorum.öyle yüksek bi hedefim yok.oturduğum ilçede de salon da yok.evde çalışma prog. araştırdım biraz net. ten çoğu kişi şınav barfix filanda şart gibi konuşmuş ama benim sol dirseğim kırılmıştı.sorularım şunar;

    1-kolum sakat old.için şınav çekerken kolum kııtırdıyo zorlayınca ağrı yapıyo bunu için şınavdan çekiniyorum.5 kg lık dambıl var,göğüs yayı,el yayı var elimde bunlarla flexor un evde çalışma prog. ile çalışam ne kadar verim alabilirim

    2-acaba geçekten şınav olmadan bu iş olmaz mı:confused:

    teşekkür ederim.
     
  2. scary
    Offline

    scary Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    15 kişi bakmış bi cevap yok yardım pls
     
  3. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    kolunun sakatlandığı ne zaman oldu onu bilsek daha faydalı olabilirdi. üstünden çok zaman geçtiyse o zaman sadece izole hareketler yapmanı öneririm yine de. ama ne zaman sakatlandığın çok önemli
     
  4. scary
    Offline

    scary Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    10-12 sene olmustur.ama dirsek old. için çekiniyorum.
     
  5. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    10 sene düzelmek için yeter de artar bile. bi doktora danışsan en doğru yorumu o yapar bence. yine de tahminim izole hareketler yapmakta sakınca olmaz...
     
    scary bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş