Sizce programım nasıl cok mu zorluorm kendimi :S ??

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve coolfighter tarafından 17 Şubat 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. coolfighter
    Offline

    coolfighter Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şimdi arkadaslar size uzun suredir yaptigim programı anlatıcam lutfen bilgili kişiler yorum yapsın ki hatam warsa duzeltiyim . . oncelikle hergun spor yapıorm . . we hareketleri 2ye boldum . . yani 1gun dielim ki kol we karın calısıorm ,, diger gun de gogus we bacak gibi snra tekrar kol we karın flan . . hiç ara wermiorm spora . . programım ise şöle ; 75 mekik cekiorm 4 set halinde sonra yere yatıp ellerimi kalcamın altına koyup bacaklarimi duz bi şekilde 90 dereceyle kaldirip indiriyorum bu da 30 tekrar we 4 set olarak . . ardından gene yere yatıyorum ellerimi acip yana koyuorm wee bacaklarimi kırarak kendimi yukari kaldiriorm bu da 30 tekrar we 4 set . . kol icin ise 6kiloyu 20 tekrar we 4 set halinde kaldiriorm bazen de 10kiloyu 10 tekrar we 4 set yapıorm . . arka kol icinde 6kiloyu alıp kolumu dimdik yukari kaldiriorm we sırtıma dogru goturup tekrar kaldiriorm bu da 20 tekrar we 4 set . . gogus icin ise sadece 30 sınaw we 4 set yapıorm . . sizce basit mi yoksa cok mu zararlı ,, glba cok calısınca kas kendini yiomuş . . bu sporu ewde yapıoyorm we cok az bilgim war umarm yardım edersiniz şimdiden tesekkurler
     
  2. coolfighter
    Offline

    coolfighter Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yanlış yere yazdım glba :S
     
  3. REvOLvertr
    Offline

    REvOLvertr Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Evet yanlis yere yazmissin,
    ondan ziyade bir de yanlis yazmissin..
    Ben Türkçe'de "w" harfinin varligindan haberdar degilim..
    Cogu kaynastirma harfini de göremedim : )

    Kendi kilona göre belirli bir agirlik sec, sonrasinda zamanla bu agirligi artirma yoluna gidebilirsin. Setleri 8x4 yapman senin icin daha uygun olacaktir. Cok fazla yüklenme, faydasini degil zararini görürsün. Beslenme düzenine antrenmanlardan daha cok önem ver.

    Kurallari oku, buraya uygun fotograflarini koy ve ölcülerini (boy, kilo vs) yasini, ne kadar zamandir bu isi yaptigi yaz, yazim dilini düzelt daha gecerli yorumlar alirsin.
     
  4. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    konu muhtemelen kapanır çünkü ne resim var ne ölçü arkadaşımız yanlış yere açmış konusunu...
     
  5. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.
    - Hakkınızda gerekli bilgiler verilmemiş ya da eksik verilmiştir.
    - Konu forum kurallarına aykırıdır
    - Konu başlığınız açıklayıcı değildir.
    - Kaynak belirtilmemiştir.
    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Lütfen mesajlarınızda Türkçeyi doğru kullanmaya dikkat ediniz.
    Yazım dili ile ilgili kuralları okumak için lütfen buraya tıklayınız
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş