Sizce Jinekomasti miyim?

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve RenJian tarafından 14 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. RenJian
    Offline

    RenJian Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kafayı yemek üzereyim arkadaşlar. Bu spora başlayalı henüz 1 hafta oldu. Yalnız göğüslerim biraz büyük. Hatta büyük. Bunun jinekomasti mi yoksa yağ mı olduğunu nasıl anlayacağım bilmiyorum. Sizlere sormak istedim.

    Boy: 187
    Kilo: 83

    Göbek de var biraz. Bel bölgemde de yağlanma var. Fotoğraflar:




    http://f1204.hizliresim.com/w/g/4fmj8.jpg
    http://f1204.hizliresim.com/w/g/4fmm3.jpg
    http://f1204.hizliresim.com/w/g/4fmmx.jpg
    http://f1204.hizliresim.com/w/g/4fmpd.jpg


    Göğüste acı ya da ağrı veya kaşıntı yok. Büyüklük göğüs uçlarımda değil bizzat göğüslerimde.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 14:09 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 13:18 ----------

    Yardım eden beyler. :(
     
  2. ck23
    Offline

    ck23 Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2011
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    kesinlikle yag dostum kafani takma spora baslayali 1 hafta olmus daha biraz zaman ver kendine sporunu duzenli yap kardiyo agirlikli sorun sadece gogsunde degil cunku gobek var yagli bi yapin var bu yaglarindan arinirsan gogustekiler de gidecektir. siki bir diyet ve kardiyo agirlikli calisma yaz oncesi isini gorecektir jinekomasti falan yok.

    tabi eger zayiflamana dumduz bi karna sahip olmana ragmen orda o yaglar duruosa bi doktora danisirsin. fakat suan icin jinekomasti diyip gecemeyiz cunku yaglisin.
     
    RenJian bunu beğendi.
  3. RenJian
    Offline

    RenJian Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çok teşekkür ederim hocam. İçimi rahatlattınız.
     
  4. mertcx
    Offline

    mertcx Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    Bence de Jinekomasti'lik bir durum yok..
    Şeker tüketimini azaltarak düzenli kardiyo ve egzersiz yaparsan düzelecektir.
    Ama hemen öyle bir ayda değişim bekleme
     
  5. ineedpower
    Offline

    ineedpower Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2011
    Mesajlar:
    348
    Beğenileri:
    395
    Ödül Puanları:
    73
    bendede aynı sorun var yağdan dolayı sanki büyük meme gibi duruyor ama antrenmanlarda filan ısınınca sıkılaşıyor güzel bir hal alıyor aynı dertten muzdaribiz yağ oranını düşürmeye bak kardeşim
     
  6. RenJian
    Offline

    RenJian Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar soğukta meme uçlarım fotolardaki gibi oluyor. Yani jinekomasti yokmuş gibi duruyor. Ama sıcakta ya da normal oda sıcaklığında falan ucu büyüyormuş gibi duruyor. :(
     
  7. Cyrax
    Offline

    Cyrax Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    241
    Beğenileri:
    90
    Ödül Puanları:
    38
    Jinokomasti olduğunu sanmıyorum, jinokomasti daha ileri vakalar, googleden araştırarak bakabilirsiniz, her şiş göğüs jino olacak değil ya, belliki yağlısın.
     
  8. RenJian
    Offline

    RenJian Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ultrason sonuçlarına göre jinekomasti değilmişim arkadaşlar.


    Hepinize teşekkürler. Şimdi sırada fit bir vücut yapmak var. :D
     
  9. RenJian
    Offline

    RenJian Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlarr göğüs çalışıyorum. Normal duruyor. Ama sıkınca sanki göğüslerim büyümüş gibi geliyor. Sizce iyi bir hal alması ne kadar sürer?
     
  10. Lozerx
    Offline

    Lozerx Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aynen işte benim göüslerimde böyle ucunda değil kendisi büyük gibi geliyor bana 14 yaşındayım kilom 59-60 gibi boyum 1.64 kiloluyum fakat göğüslerim yüzünden denize giremedim yaz geldi ben daha hiç giremedim inşallah jinekomasti değildir
     

Sayfayı Paylaş